Voor Bauke en Ineke: Salvation lies within!

 

And hope is a good thing! Maybe the best of things! And no good thing ever dies! I will be hoping this letter finds you, and finds you well.

 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra, Uncategorized. Bookmark de permalink .

27 reacties op Voor Bauke en Ineke: Salvation lies within!

  1. Wim Dankbaar zegt:

    kangeennaamvinden november 5, 2016 om 15:17 Beantwoorden

    Wimp is als dat irritante jochie uit je klas. Dat jochie dat achter je zit en de hele tijd in je rug port, totdat je hem een knal op zijn bakkus verkoopt, waarna hij jankend naar de juf loopt om te klagen dat je hem geslagen hebt. Wimp, ik mag hopen voor je dat je niet de verkeerde in zijn rug port…….. alhoewel…… eigenlijk hoop ik van wel.

    kangeennaamvinden,

    Ik vind het fijn dat jij mij irritant vindt. Als ik nou zou weten wie je was, dan zou ik jou op je bakkes kunnen slaan. Maar dat verdien je niet, want je bent en blijft een anonieme pissebed onder zijn steen. Degenen die ik hun rug por, zijn Harm Brouwer en Joris Demmink. Maar die durven niet te reageren zoals jij. Over irritante jochies gesproken! You hope? Hope is a good thing!

    Wim

  2. yvonne zegt:

    Geweldige lezing van 2012, aan de TU Delft, over corruptie binnen Nederland op allerlei gebied.
    Een aanrader voor iedereen die wil weten, hoe dit land nu werkelijk in elkaar steekt!

    http://collegerama.tudelft.nl/Mediasite/Play/2c8e920deeae4e61b94e0094dfbd4f771d

  3. Pingback: Eindtijdberichten en andere opvallende nieuwsfeiten, verzameld door Arie Goedhart | Silvia's Boinnk!!!

  4. Wim Dankbaar zegt:

    I guess it comes down to a simple choice really: Get Busy Living or Get Busy Dying

    Ali hoefde heel wat minder moeite te doen. Busje komt zo!

    It’s a conspiracy! That is what this is!

  5. Wim Dankbaar zegt:

    Als ik in 2000 was begonnen had ik de hele bende binnen no time opgerold. Nu ligt één van de daders al op het kerkhof.

    (Met dank aan Ex Tours voor de foto’s)

    • Wat heb je nu dan opgerold? Je eigen bankrekening en je eigen persoonlijkheid en je huwelijk? Je praat als een kip zonder kop op internet en blijft doorgaan met mensen te belasteren. Het wordt een lange gevangenis straf voor jouw (zowel strafrechterlijk als civiel). Ga je de mede gedetineerde straks ook proberen te overtuigen met jouw onzin?

      • Harry Bennebroek zegt:

        Ga eerst eens lezen sukkel, maar ik denk niet dat je het alsnog begrijpt. overigens komt de manier van schrijven mij bekent voor, hoe anoniem kun je zijn, komt waarschijnlijk door het woord belasteren. we zoeken het op. het klinkt als het bekende we draaien het plaatje nog een keer.

  6. Wim Dankbaar zegt:

    Als je erover nadenkt is het te gek voor woorden. Uit het dagboek van Maaike weten we dat Farhad al in 2000 aan Isabella heeft verteld dat hij weet wie de moordenaars zijn. Het blijkt nog te kloppen ook, want we weten nu dat Faek het hele verhaal aan Farhad heeft verteld. Vandaag de dag zijn het nog steeds hartsvrienden. Alle vakanties doen ze met elkaar en hun vrouwen. Er is helemaal niets mis met deze jongens. Het enige is dat ze de ware toedracht kennen maar hun mondje moeten houden van Justitie en minkukel Ali. Maar Bauke wil het niet even bij ze checken. Waarom niet? Omdat hij liever de leugen van Justitie gelooft door wie hij 13 jaar lang belazerd is. Compleet gehersenspoeld. Hij zegt dan dat ik Maaike heb gehersenspoeld. Yeah, right! Blind and hostile to the truth.

    Er is NIETS veranderd sinds deze email:

    From: Maaike Terpstra
    Sent: woensdag 6 juni 2012 13:46
    To: Wim Dankbaar; ‘Andre Vergeer’; ‘Klaske Ferwerda’; ‘David Haan de’; ‘Gerrit Veldman’; ‘Hilly Veenstra’; spander; ‘Ronnie Pander’; ‘A. K.’
    Subject: Re: 16 mei 1999

    halo wim
    eindelijk kan ik mijn mails lezen op de camping blij dat jullie deze goede dingen doen via hero brinkman .heb nog met hem gebeld en het nodige uitgelegd
    hij vroeg ook naar Bauke .heb gezegd dat die vanaf het begin met elke wind meewaaide ,maar ik sta, en blijf achter jullie bevindingen staan .de kamervragen zijn duidelijk ,laten ze daar niet onderuitkomen ,het doet allemaal heel veel met mij (despanning) ben al meerdere keren naar de dokter geweest,hoop het vol te kunnen houden ,jammer dat de kinderen en denk ook Bauke weer in de justitie geloven met hun nieuwe theorie ,inderdaad Wim ben ik geschokt door het nieuwe gegeven dat ze met een bekende het weiland ingelopen zou zijn ,wat een afgang voor je kind wat is vermoord,
    groeten Maaike

    In tegenstelling tot wat smerig leugenaartje Yehudi iedereen wil doen geloven. Nog nooit zoveel immoraliteit samengebald gezien als in deze dwerg!

  7. Wim, kijk nu eens in de spiegel…. Wat zie je dan?

  8. B.T.W. Als onderzoeker ben je echt wel slecht om te achterhalen in wie wie nu is. Welke sporen verdien je en heb je eigenlijk verdiend met onderzoeken. Met de JFK files zitten/zaten je al ze op de huid…. In de Deventer moordzaak werd je ook al veroordeeld en in de zaak Marriane Vaatstra nu ook al. Wat heb je nu eigenlijk verdiend met je onderoeken Wim, behalve dat je huwelijk gestrand is om je eigen gedrag en je nu ook nog financieel na de klote gaat Wim?

    • Compliment Wim dat je nu ineens reactie doorlaat. Zit met spanning op jouw reactie daarop, af te wachten. Je wilt toch reacties hebben opje eigen gaf je N.L. op swapichou aan: “Er moet toch een tegenwicht blijven tegen rechtiskrom?”

      • naamlost zegt:

        Ik snap niet waarom die Johan Kolderkamp zo persoonlijk moet worden. Tevens begrijp ik ook niet waarom hij zo op Wim’s reactie zit te wachten. Dit omdat hij zelf niet in staat is om inhoudelijk ergens op te reageren. Misschien is dat laatste wel de reden voor het eerste en gaat het deze persoon helemaal niet om de inhoud, maar enkel om de aandacht die hij krijgt als mensen op zijn schrijven reageren. Bij deze is het je dan van harte gegund, dat jij mijn reactie mag lezen heer Kolderkamp.

  9. Wim Dankbaar zegt:

    “Kolderkamp”,

    Je gaat je pseudoniem nog eer aan doen.

    Wim

  10. Wim Dankbaar zegt:

    “Kolder”,

    Ja,ik laat je reacties door. Zodat men kan zien hoe misselijk je bent. Dat is niet eens zozeer omdat je een anonieme laffe pissebed blijft, maar meer nog omdat je mijn privé zaken erbij haalt. Zelfs Chris Klomp durft dat niet. Als een huwelijk strandt, dan hebben er twee schuld. Kun je ook aan Peter R. de Vries en Chris Klomp vragen.

    Kennelijk was mijn vrouw niet sterk genoeg om achter me te blijven staan. Maar ik heb er wel twee mooie, intelligente kinderen mee, en het blijft the love of my life.

    Het is grappig dat Ziva en Xara wel achter me kunnen staan. Als ik in de spiegel kijk, zie ik iemand als hoe Maaike mij beschreef.

    Je kunt beter aan haar vragen wat zij ziet als ze in de spiegel kijkt.

    Willem

  11. Wim Dankbaar zegt:

    Kolderkamp,

    Vanaf heden laat ik alleen je reacties toe als je me vertelt wie je bent. Dat is met Chris Klomp en Ziva ook geen probleem. Anders spui je je vuilnis maar op Swapichou. Ik wil best met je strijden, maar wel met open vizier.

    dank@xs4all.nl

    Willem

  12. geen01 zegt:

    Wim, vraagje.
    Een dna match is volgens mij een kip en het eidebacle, als er geen duidelijkheid is over de geldigheid van het bijbehorende paspoort of geboortecertificaat. Waarom is de SBS geïnterviewde niet tot op het bot uitgeplozen? Waarom laat je dat compleet blanco? Veel veldwerk kan je hier ter plekke doen, zonder luceratieve investeringen richting geheimzinnige informanten. Why?

    • Wim Dankbaar zegt:

      Huh? Ik snap het niet. Wat ik wel snap is dat als ik de verkeerde Ali te spreken krijg, ik de doofpot opblaas. Maar daar zijn ook andere methoden voor. Je denkt toch niet dat verkeerde Ali zou bevestigen dat hij de vriend van Faek was?

  13. geen01 zegt:

    Tjonge man, je zit vastgeroest, en trekt daarmee aan een dood paard. Doe mij een plezier en isoleer mijn vraag, en probeer hem te lezen als buitenstaander. Wie is die man in dat imitatiepak, cq de SBS geïnterviewde die ons land voor de rechter wil slepen? Wie is die man met gesperde ogen, zijn zogenaamde medeleven uit aan het Vaatstra front? Waarom zat justitie acher dit figuur aan? Is hij daadwerkelijk een hartpatient?

  14. geen01 zegt:

    Huj?
    Klinisch gezien snap je helaas niet wat waarheidsvinding behelst, los eerst eens dat probleem op. Wie is de SBS geïnterviewde? Daarna kan je altijd nog mensen op hun nummer zetten, vooralsnog blijf jij de faalhaas, en niemand anders!

    • Wim Dankbaar zegt:

      We zullen wel zien wie de faalhaas is……….Als dat blijkt is jouw naam haas. Dat is ie nu al.

      • geen01 zegt:

        Als jij zo doorgaat blijf jij de faalhaas Wim, gewoon even klinisch en zeer precies duiden wie de SBS doofpot geïnterviewde is. Zo moeilijk is dat niet, of wel?

        • Wim Dankbaar zegt:

          Wat maakt dat uit wie hij is? Waar het om gaat is dat het NIET de korte, kleine vieze Ali was die de vriend van Faek, Farhad, Rida en Faris was. De moordenaar van Marianne! De Ali die via het grenshospitium het land uit werd gesmokkeld door Joris Demmmink en Harm Brouwer. De faalhaas ben jij!

    • hansjohn zegt:

      Waarom zou je moeten oplossen wie die man is, om aan te tonen dat hij niet de kleine dikke Ali is, die ca. 23.30 30 april het AZC op een fiets verliet?
      Er zijn diverse mensen die kleine dikke Ali kenden, die de SBS geinterviewde daarin niet herkenden “het is hem niet”.
      Natuurlijk zou het interessant zijn om te weten wie hij dan wel is en hoe de politie erbij kwam om hem voor kleine dikke Ali door te laten gaan.

  15. Wim Dankbaar zegt:

    Dear warden, you were right. Salvation lies within!

Geef een reactie

