Juliana

Voor degenen die zich afvragen waarom ik het artikel over Juliana en Marie-Claire heb weggehaald: Dit was op verzoek van mijn moeder. Die denkt dat mijn kop er helemaal afgaat als ik ga roeren in deze put. En ja, je moeder doe je dan toch een plezier?

Ik maak het artikel password protected. Voor het password mail je met dank@xs4all.nl

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Juliana

  1. Netje zegt:

    Jammer, maar lief dat je naar je moeder luistert, deze put stinkt vreselijk.

  2. Fleur zegt:

    Het is één grote gore stinkende bende!

  3. Onzin. Zelfs al was het waar, dan nog had het geen enkele consequentie. Heb ik dik 5 jaar geleden al beargumenteerd: http://rudhar.com/politics/2101023.htm .

    Het dossier is dus helemaal niet zo explosief.

  4. GAYA zegt:

    Idioot dat wij alleen maar leuke dingen mogen zeggen over lui waar we ongevraagd mee opgezadeld worden

  5. Pingback: Eindtijdsignalen en ander opvallend nieuws, verzameld door: Arie Goedhart | Silvia's Boinnk!!!

  6. Marc zegt:

    Het is toch journalistiek zou je zeggen …

Geef een reactie

