Kennismaking met Faek, getuige van de moord op Marianne Vaatstra

Gesprek met Faek op 19 augustus 2016. Faek heeft een beetje gebluft over zijn aangifte tegen mij. Maar het is best een leuke jongen, toch?

De komende dagen zal ik nog een stuk of tien gesprekken met Faek plaatsen.Waaruit nog meer duidelijk wordt dat 15 jarige Feakie getuige is geweest van de moord op Marianne in de caravan van onze Duitse vrienden Wolfgang en Ludger. En tevens dat elke rechter die Faek, Isabella, Thomas niet in het getuigenbankje wil zien, niet zuiver op de graat is.

Van: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
Verzonden: dinsdag 18 oktober 2016 11:25
Aan: ‘Thijs Stapel’
Onderwerp: RE: reactie op wrakingsverzoek

Het is dus bodemrechter Mr. Zwart-Sneek die het getuigenverhoor afwijst in deze brief?

Is dat een man of een vrouw?  Biesma en Hoogslag was dus een administratieve blunder?

Als ik het goed lees, blijft Zwart- Sneek bij het standpunt om de getuigen af te wijzen.

Dan moet ik Zwart-Sneek dus wraken. ……?

Mvg

Wim

Van: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
Verzonden: woensdag 5 oktober 2016 20:54
Aan: ‘Telman, C.M. (Rechtbank Noord-Nederland)’
Onderwerp: Wolfgang

Geachte mevrouw Telman,

Ik begrijp van mijn advocaat Mr. Stapel dat u de rechter bent die mag beslissen of er getuigen worden gehoord in mijn zaak tegen Wolfgang Hebben?

Als dit klopt, vraag ik mij af: Bent u wel objectief? U heeft mij al eens in het bankje gehad, weliswaar met een grotendeels gunstig vonnis voor mij, maar voor hetzelfde geld bent u hartstikke geïrriteerd dat ik u heb aangesproken op dat vonnis. Ik heb u de les gelezen dat u slechts heeft gekeken naar de verjaring van de dwangsommen maar niet naar het feit dat ik geen prikkel tot nakoming heb ontvangen van de heer Moszkowicz. Ik heb u gewoon verteld dat uw vonnis naar mijn mening voor een deel fout was. Ik weet het wel zeker dat u geërgerd was, anders had ik geen reprimande van de rechtbank gekregen. Ja, ik ben agressief, dat komt voort uit mijn verontwaardiging over het onrecht dat ik zie in deze zaak. Het ergert mij gruwelijk dat in MIJN LAND Joris Demmink en Harm Brouwer kunnen wegkomen met het stiekem wegsluizen van verkrachters en moordenaars, om vervolgens naar de hoogste regionen van Justitie te klimmen.

Dit is een andere zaak, maar het betreft toch dezelfde materie. Ik stel immers dat de moord op Marianne Vaatstra in de caravan van Wolfgang is gepleegd en dus dat hij medeplichtig is. Iets wat ik alleen maar kan aantonen middels het getuigenverhoor.  Durft u het bijvoorbeeld aan om Faek Mustafa te horen als getuige, van wie ik stel dat hij getuige is geweest van de moord en dit op dag 1 aan de politie heeft verteld? En mag ik hem dan zelf ondervragen?

Kunt u de zaak objectief beoordelen? Beseft u wel dat een getuigenverhoor van Faek Mustafa de doofpot kan opblazen? Bent u een rechter die dat niks uitmaakt en voor de waarheid gaat? Waarom moet er een zitting komen? Mijn verzoek tot getuigenverhoor laat toch niets aan duidelijkheid te wensen over? Wat moet ik nog meer toelichten opdat u een beslissing kunt nemen?

Met vriendelijke groet,

Wim Dankbaar
Overveen,  23-8 -2016

Geachte Politie,

De heer Faek Shwan Mustafa, adres xxxxxxxxxxxxxxx  Rotterdam, beweert tegen mij dat hij op maandag 22 augustus jongstleden aangifte tegen mij heeft gedaan op het politiebureau
Rotterdam Centrum voor een feit of feiten die hij niet wil specificeren.

Ik heb sterke redenen om aan te nemen  dat de bewering van de heer Mustafa niet waar is. Kunt u mij per omgaande laten weten of de heer Mustafa wel of niet een aangifte heeft gedaan?

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,

Wim Dankbaar

W.J. Dankbaar

Zijlweg 14 A

2051 BB Overveen

dank@xs4all.nl

023-5268730

Faek, ik ga akoord met de prijs die jij voor mijn BMW X3 wilt geven. 8000 euro. Is een steal, want de dagprijs is meer dan 11.000 euro. Lever jij me dan een mooi Golfje of een Polootje?

Eerlijk zaken doen voor een goede tweedehands auto met garantie: Uw adres is Autocenter Pendrecht, Faek Mustafa, Rotterdam, 0622828860.  Tegenstanders van Geert Wilders moeten zaken doen met Faek, want Faek is het schoolvoorbeeld van een geïntegreerde asielzoeker. Dat hoor je alleen al aan zijn perfecte Nederlands.

Op naar de verovering van Mosul op IS! Faek’s hometown Erbil is al bevrijd.

Wim

Superdeal: 8 boeken voor 40 euro

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra, Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Kennismaking met Faek, getuige van de moord op Marianne Vaatstra

  1. Pingback: Eindtijdsignalen en andere opmerkelijke nieuwsfeiten, aangeleverd door: Arie Goedhart | Silvia's Boinnk!!!

  2. Hans Palenlader zegt:

    Het blijft toch zeer vreemd dat Faek zo vaag blijft en met allerlei flauwekul zo om de heette brei blijft heen draaien. Dat zegt iets.

Geef een reactie

