Janny over Wolfgang

Op het Friese platteland heerst een mentaliteit dat wat de overheid zegt het evangalie is. Dit is waarschijnlijk terug te voeren op de tijd dat de veldwachter, de burgemeester en de notaris nog goden waren.  De wortels zitten diep. Regelmatig spreek ik met Friezen die zeggen: Ik ben het helemaal niet eens met wat u doet, mijnheer Dankbaar! Waarom laat u de zaak niet rusten? Wat heeft het voor zin om de Vaatstra zaak weer op te rakelen?  Beseft u wel wat een leed u de familie Vaatstra en de familie Steringa aandoet?

Welnu, dit is allemaal bullshit. Deze mensen zijn gehersenspoeld door het OM en de media. Allereerst zijn de ouders van Jasper Steringa en ook zijn zus Tjitske allerminst overtuigd dat Jasper de moord heeft gepleegd. Dit kan ik weten omdat ik zeer regelmatig contact met hen heb. Vooral moeder Alie heb ik een enorm zwak voor.  Wat een lieve vrouw is dat zeg! Daar kan ik Jasper een hand geven over zijn lieve memke. Evengoed is het een monster dat hij dit zijn ouders aandoet. De meest interessante vraag is wat het OM en Jan Vlug met hem uitgespookt hebben om een moord op zich te nemen die hij niet heeft gepleegd.  Zijn andere twee zussen, vrouw en kinderen zitten nog wel in de brainwash van het OM.

Helaas is de familie Vaatstra, met uitzondering van moeder Maaike, het meest gehersenspoeld van allemaal. Maaike gelooft NIETS van het daderschap van Jasper, ondanks wat “haar” advocaatje Yehudi Moszkowicz, ingehuurd door Bauke, u allemaal op de mouw spelt. Maaike gelooft de onderstaande samenvatting:

Zeer korte samenvatting: Ik stel dat Marianne Vaatstra is vermoord door twee asielzoekers in de caravan van Wolfgang Hebben. Dit was een Duitser. De verkrachters/moordenaars van Marianne heten Ali Hassan en Haval Ali Mawloud.  Behalve Wolfgang was daar ook een 15 jarige asielzoeker bij, genaamd Faek Mustafa. Deze Faek Mustafa is op de ochtend van de moord door de politie opgehaald uit het AZC en heeft aan de politie verteld wat er gebeurd was. De top van Justitie heeft echter direct besloten dat de ware toedracht niet bekend mocht worden. Naar aanleiding van de bekentenis van Faek is Ali Hassan opgepakt op zijn huurkamer in Leeuwarden en via het grenshospitium Amsterdam nog datzelfde weekend het land uitgezet. Dit is geregeld door Harm Brouwer en Joris Demmink. Haval Ali Mawloud is op eigen kracht via Utrecht naar Irak terug gevlucht met hulp van een paar vrienden. Hij heeft daar nu een hoge functie bij de geheime dienst.

Faek is als “geheime” kroongetuige direct overgeplaatst naar het AZC Musselkanaal. Enkele maanden later kregen hij en zijn vader een verblijfsvergunning. De hele veroordeling van Jasper Steringa is dus een farce om de bovengenoemde ambtsmisdrijven van Justitie op een geloofwaardige manier te begraven. Na de veroordeling van Steringa heb ik ontdekt waar Faek woont en heb ik veelvuldig contact met hem. Deze contacten bewijzen reeds dat wat ik stel klopt.

Kijk, en daar gaat het om! Want wij Nederlanders mogen Harm Brouwer en Joris Demmink niet laten wegkomen met dit jarenlange bedrog. Tenminste als onze rechtstaat ons lief is! Dit zijn de grootste misdadigers van de Vaatstra doofpot! Veel erger dan die asielzoekers die Marianne hebben verkracht en vermoord en een vrijgeleide kregen van Joris en Harm. Gaat u nu echt geen lampje branden als het OM en Harm Brouwer niet willen reageren op de aantijgingen in mijn boek, waarop Joris Demmink nota bene afgebeeld staat met de tekst: “Hoofd Doofpot”?

Of blijft u liever stilzwijgend toekijken hoe ik als klokkenluider van deze doofpot door de mangel wordt gehaald  door de “machine” van  Joris Demmink en Harm Brouwer?

Gelukkig is het niet zo erg als ik hierboven stel. Want er zijn ook heel veel Friezen en Friezinnen  die wel degelijk zien dat de zaak niet klopt. Klaske Ferwerda, de jarenlange “verraderlijke vriendin van Maaike”, die zogenaamd stiekem het dagboek van Maaike aan mij doorspeelde, is daar het beste voorbeeld van. Als u weet hoe het werkelijk zit, zou u moeten lachen, maar daar is het veel te triest voor. Maaike heeft zelfs haar dagboek aan het OM gegeven!  Maar die deden er natuurlijk niets mee.

Zo´n Friezin als Klaske is ook Janny, die jarenlang een relatie had met onze vriend Wolfgang. Eindelijk heb ik Janny dan gevonden. Wolfgang wilde Janny heel graag terug. Maar beste Wolfgang, als je een vrouw geestelijk en lichamelijk mishandelt, dan kun je dat wel op je buik schrijven! Ik vind het nog een wonder dat ze zo lang bij je is gebleven.

Hedenmiddag kwam Janny Wolfgang nog toevallig tegen in Dokkum. Zij confronteerde hem met het boek dat zij had gelezen. “Volgens mij weet jij meer van die moord! Waarom zeg je dat niet? ” Maar nu wilde Wolfgang niet meer met Janny met praten. Ik begrijp het wel. U ook?

Luistert u naar mijn eerste gesprek met Janny. Daarna nog veel gesprekken met Janny gehad, maar niet opgenomen.

Superdeal: 8 boeken voor 40 euro

 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

12 reacties op Janny over Wolfgang

  1. Wim Dankbaar zegt:

    “Volgens Jan Vlug hebben de onderzoekers ‘de klok wel horen luiden, maar weten ze niet waar de klepel hangt’. Verder zouden complotdenkers de dementerende vader van Jasper S. lastig vallen, die nu eenmaal als vader niets liever wil dan geloven dat zijn zoon onschuldig is.”

    HOLY COW! Wat een blunder weer van Jan Vlug! Dementerende vader?

    Later meer!

  2. Wim Dankbaar zegt:

    Mauritz in de bocht:

    From: Wim Dankbaar
    Sent: Thursday, October 13, 2016 8:05 PM
    To: ‘De Grijze Duif’
    Cc: HansMauritz@Home.nl ; maupiemaup
    Subject: RE: Re: Hans draait door

    Kicken voor jou, Hans, zou zijn als je je kluisverklaringen online zet. Trouwens ook voor mij. Echt kicken! De rest is bullshit, waarmee je jezelf alleen maar meer voor schut zet. Wat vertel je Geja en Maureen nou? Hebben zij de kluisverklaringen wel mogen zien? Of vraag je hen ook 4000 euro? Bewijs even dat jij geen klodderaar bent….

    Wim

    Van: J. Hans Mauritz – Kantoor Thuis [mailto:HansMauritz@Home.nl]
    Verzonden: donderdag 13 oktober 2016 21:27
    Aan: Wim Dankbaar
    Onderwerp: Re: Hans draait door

    Ja, Geja en Maureen hebben die verklaringen gezien. Niet vluchtig, maar zeer zorgvuldig

    Dacht je nou werkelijk dat ik ze jou zou laten zien om je er vervolgens mee te helpen. Hoe gek kun je zijn.

    +++++++++++++++++

    WOW! Dochter Maureen en vrouw Geja van Hans hebben ook de kluisverklaringen gezien! Zijn zij dan ook niet partners in crime met Hans? Om deze “granietharde bewijzen” achter te houden? Waarom zouden Maureen en Geja Hans niet adviseren om de kluisverklaringen publiek te maken? In plaats van zich te beklagen over hoe ik hun vader en echtgenoot “te schande” maak?

    From: Maupie Maup
    Sent: vrijdag 17 oktober 2014 11:34
    To: dank@xs4all.nl
    Subject: Hans

    Wim,

    We zijn ons net kapot geschrokken van wat je allemaal hebt geschreven.
    Wat ongelooflijk stom om dat zo op het internet te zetten.
    Alle hoop en kansen zijn verkeken nu iedereen zoiets zomaar kan lezen.
    Jullie hadden dit samen moet uitvechten.

    Wat een uiterst lachwekkende situatie ga je nu krijgen terwijl jullie zo iets belangrijks
    aan de kaak hebben gesteld dat nog aan het ontpoppen is.

    Je weet half niet wat Hans allemaal van plan is en aan het regelen is voor het boek.
    Ondanks deze 8 belabberde weken waarin hij herstellende is van een zwaar ongeluk!
    Met alle bijwerkingen van medicamenten meegeteld.

    Wie dient dit nu, Wim?!
    Mensen smullen ervan en je krijgt weer honderden reacties waarvan één van de twee slecht word
    afgeschreven na al het werk wat gedaan is.

    Het is een geweldig boek ondanks jouw aantijgingen.
    En in je eentje had het er nooit gekomen! En hadden vele dingen niet naar boven gekomen!

    Eraf halen voordat het nog meer kwaad kan.

    Hoe kun je?!

    Maureen en Geja

  3. van Tours zegt:

    Jasper S. zou gezegd hebben dat hij medeplichtig is en er nog twee daders rondlopen, zo staat het op de website van de Telegraaf. Wel, dan zegt hij dat zijn bekentenis zo vals is als het maar kan. De bewezenverklaringen van de rechters kloppen dan voor geen hout, want die gaan uit van het één-dader-scenario. Ook al klopt het niet met de visie van Wim, het biedt voldoende kansen om twijfel te zaaien en de pers kan zich nu richten op de manipulaties die het OM heeft uitgevoerd om Jasper als enige dader te veroordelen. Het betekent namelijk dat het fietsverhaal nu door Jasper zelf is kapotgemaakt en dat het voormalige vriendje van Marianne eens goed aan het vestje getrokken moet worden over zijn leugens, door hem te confronteren met deze nieuwe gegevens. De getuigenis van Fa-ek wordt steeds belangrijker.

  4. Gosse zegt:

    Jeetje wat blijkt die Jan Vlug een enorme trekpop van justitie te zijn. Hoe durf je je zo uit te laten over de vader van Jasper. In één woord schandalig!

  5. Pingback: Eindtijdsignalen en ander opvallend nieuws, verzameld door: Arie Goedhart | Silvia's Boinnk!!!

  6. Wim Dankbaar zegt:

    Gosse,

    Chris Klomp nam in zijn artikel de volgende uitspraken van Jan Vlug op:

    Klepel
    De advocaat van Jasper S., mr Jan Vlug, heeft enkele bevindingen op verzoek van het AD aan de moordenaar voorgelegd. Jasper S. stelt dat hij niet in het Fries met anderen heeft gesproken en dat hij ook niet aan kaarten doet in de gevangenis. Wel erkent Vlug dat S. een aanvaring had met zijn vader in detentie.
    Volgens Jan Vlug hebben de onderzoekers ‘de klok wel horen luiden, maar weten ze niet waar de klepel hangt’. Verder zouden complotdenkers de dementerende vader van Jasper S. lastig vallen, die nu eenmaal als vader niets liever wil dan geloven dat zijn zoon onschuldig is.

    Vervolgens heb ik gisteren Alie en Jacob (de ouders van Jasper) gebeld. Ik vond het opportuun om dit gesprek op te nemen.

    Uit dit gesprek blijken een aantal zaken glashelder:

    – Jacob is NIET dement.

    – Jacob noemt Vlug een idioot en meent dat hij door het OM op de zaak is gezet.

    – Jacob en Alie voelen zich allesbehalve lastig gevallen door mij.

    Chris Klomp weet dit ook omdat ik hem het gesprek heb toegemaild. Uiteraard mag hij het niet publiceren, maar daar gaat het niet om. Hij kan de bovenstaande punten bevestigen. Maar hij schrijft er niks over omdat het niet in zijn straatje past. Volgens Chris is Jan Vlug één van de meest integere personen die hij kent.

  7. Gosse zegt:

    Wim, ik ben zelf een op en top fries. Ik weet als geen ander dat wanneer friezen “onder elkaar zijn” dat een enorme band schept, zeker en juist in zo’n gevangenis situatie. Jasper spreekt niet alleen fries, maar hij denkt ook in het fries. Hij leeft in het fries. Net als ik. Met 99,9% zekerheid kan ik je zeggen dat wij friezen onder elkaar contact leggen en op ons moerstaal overstappen. En de volgende stap is dat je elkaar in vertrouwen neemt. Dus wanneer Jasper een provinciegenoot treft in gevangenis, dan gebeurt wat ik hierboven heb geschetst. Bij die Vlug zit echt een steekje los.

  8. Dennis zegt:

    Wat lijkt die Jan Vlug toch veel op mijn advocaat Nijssen uit Zierikzee, die deed ook alles op verzoek van justitie om mij alle rechtszaken te laten verliezen, alles, werkelijk alles ondernam hij om mij niets te laten winnen terwijl ik duidelijk in mijn recht stond! Jan Vlug begon ook al gelijk dat zijn cliënt met 10-0 achterstond, welke optimistische advocaat zegt dat nou?

Geef een reactie

