Vrijdag 23 september 15:30 uur, Utrecht. Wie komt?

Graag verneem ik wie er allemaal als toeschouwer aanwezig wil zijn bij deze zeer belangrijke tuchtklacht tegen Yehudi Moszkowizc op vrijdag 23 september 15:30, aan het Vrouwe Justitiaplein 1 te Utrecht.

Bauke Vaatstra en zijn kinderen, Freddy, Johan, Ineke, Rennie, Wilma en schoonzoon Willem zijn ook van harte uitgenodigd. Zoals beloofd zal ik dan wel Bauke aanspreken, wat ik tot zijn grote verontwaardiging niet deed tijdens de zitting in Leeuwarden over de smaadzaak van Wolfgang, die medeplichtig is aan de moord op zijn dochter, maar gek genoeg zelf afwezig was. Dat Maaike Terpstra zelf komt, als hoofdpersoon in dit verhaal, zullen we maar gevoegelijk op onze buik schrijven. Waarom zij niet mag verschijnen, zal tijdens de zitting duidelijk worden. De “journalist en rechtbankverslaggever”  Chris Klomp kan het zich eigenlijk met goed fatsoen niet veroorloven niet te verschijnen om verslag te doen van deze zitting. Hij is als één van de weinige journalisten die regelmatig over deze zaak schrijft, ook van harte welkom.

Het feit dat deze zitting moet plaatsvinden komt voort uit mijn stelling dat Marianne niet is verkracht en vermoord door Jasper Steringa, maar door de asielzoekers Ali Hassan en Haval Ali, onder toeziend oog van de duitsers Wolfgang Hebben en Ludger Dill, waarbij ook het destijds vijftienjarige jochie Faek Mustafa getuige was, die op de dag van de moord het hele verhaal aan het team van Jan Verkaik heeft verteld, een “rotvent” volgens Bauke Vaatstra, maar ook volgens mij.

De verklaring van Faek is echter niet gebruikt om Haval Ali en Ali Hassan op te pakken en te berechten, maar om hen een stiekeme aftocht te geven. Was getekend Harm Brouwer en Joris Demmink, de latere hoogste bazen van Justitie. Hotemetoten die nu te laf zijn om op deze loodzware beschuldigingen te reageren. Het gaat dus niet om een akkefietje, maar om het grootste rechtsschandaal van de afgelopen 30 jaar. Het gaat dus ook helemaal niet om wat Bauke en zijn kinderen nu geloven als gevolg van de brainwash van Henk Mous en consorten. Dat is klein bier vergeleken met het bedrog dat Justitie hen heeft geflikt.

Laat mij even weten via dank@xs4all.nl als je wilt komen op deze vuurwerkzitting.

De tribune mag vol met mensen die mijn boek hebben gelezen en mijn lezing onderschrijven, waartoe ook de grote afwezige Maaike behoort.

If you want to support me, now is your chance!

Mvg

Wim

PS: Ik zal boeken meenemen. Zes euro per stuk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

8 reacties op Vrijdag 23 september 15:30 uur, Utrecht. Wie komt?

  1. yvonne zegt:

    Als ik ik nog in Nederland was geweest, was ik er bij geweest, natuurlijk! En ik moet nog steeds denken aan Sweesie die toen naar Noorwegen zou gaan, en terug gefloten is, en daarna top baan kreeg bij SBS…….

  2. Akky van der Veer zegt:

    Als ik met iemand mee kan rijden – kosten benzine en parkeren delen – dan kom ik graag. Bel me 058-2541297 voor een afspraak.

  3. Wim Dankbaar zegt:

    Ook te gast is Margriet de Moor (1941) met wie het gaat over haar nieuwe familieroman, Van vogels en mensen. Op een nacht beleeft een vrouw de moord die haar tijdens kwaadaardige politieverhoren is aangepraat zodanig, alsof de moord werkelijk door haar is begaan. De ochtend daarop bekent ze. Ze wordt veroordeeld.

    http://www.vpro.nl/boeken/programmas/boeken/2016/18-september.html

  4. Reindert Groot zegt:

    Wim, je had toch eerder laten weten dat deze zitting in Den Haag zou plaatsvinden? Of vergis ik me?
    Hoe staan de zaken er trouwens voor betr. jouw aangifte tegen de heer Wolfgang Hebben?

  5. Drentse Fryske zegt:

    Beste Wim, helaas ben ik niet in de gelegenheid af te reizen naar cq er bij aanwezig te zijn vrijdag. Maar in gedachten… ? Ben ik er wél bij. Ik wens je álle succes in deze !! Speciaal voor jou, om je een hart onder de riem te steken ; ‘ring the bells that still can ring’…. https://www.youtube.com/watch?v=6wRYjtvIYK0 (mooiste op full screen – full sound… ) Met meelevende en hártelijke groet, ‘Drentse Fryske’.

Geef een reactie

