Uitnodiging zitting tuchtklacht tegen Yehudi

Van: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
Verzonden: dinsdag 6 september 2016 13:27
Aan: ‘vaatstra@msn.com’
Onderwerp: Uitnodiging zitting tuchtklacht tegen Yehudi.

Beste Bauke,

Op vrijdag  23 september om 15:30 uur is de zitting van mijn tuchtklacht in hoger beroep tegen Yehudi Moszkowicz. Jij was ook aanwezig, samen met schoonzoon Willem, op de rechtszitting in Leeuwarden tegen Wolfgang op 21 juni.

Je hebt me verteld dat je verbolgen was dat ik je niet heb aangesproken. Ik heb je uitgelegd waarom ik niet die behoefte had.  Maar als je op 23 september komt, dan beloof ik je dat ik je wel zal aanspreken. Sterker nog, ik bied je aan om je op te halen met de auto en je na afloop terug te brengen. Johan en Freddy mogen ook meerijden.

Met vriendelijke groet,

Wim

Van: Jolanda van der Meer
Verzonden: dinsdag 6 september 2016 10:34
Aan: ‘Wim Dankbaar’
Onderwerp: RE: wijziging tijdstip zitting Dankbaar/Moszkowicz

Geachte heer Dankbaar,

Hierbij bevestig ik dat de zitting definitief verplaatst is naar 23 september 2016 te 15.30 uur, vrouwe Justitiaplein 1 te Utrecht.

Met vriendelijke groet,

Jolanda van der Meer

Griffiemedewerker

Griffie Hof van Discipline

 

 

Superdeal: 8 boeken voor 40 euro. 

 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

11 reacties op Uitnodiging zitting tuchtklacht tegen Yehudi

  1. hansjohn zegt:

    Waarom wilde Bauke aangesproken worden?
    Hij heeft toch de laatste jaren niks anders laten weten dan: “laat ons met rust” en meer van dat soort uitspraken?

    • Wim Dankbaar zegt:

      Ik weet het niet, maar hij heeft me wel verteld dat hij het raar vond dat ik niet naar hem toekwam. Achteraf heb ik daar spijt van. Zeer benieuwd wat hij me wilde zeggen. Het is absurd, hij zat daar om een rechtszaak tegen mij bij te wonen van een medeplichtige aan de moord op zijn dochter. En Wolfgang was er zelf niet bij! Was dat het geval geweest, had Bauke dan ook Wolfgang willen spreken?

  2. Gosse zegt:

    Heeft Bauke zijn geld al binnen van Jasper, zat ik me zo af te vragen.

  3. Wim Dankbaar zegt:

    Ik had 6 boeken gedoneerd aan de bibliotheek van de PI Zwolle, waar Jasper zit. Ik kreeg net te horen dat de boeken niet in in de bibliotheek worden gezet. Dit is met het “afdelingshoofd” en Jasper besproken. De reden dat deze censuur wordt toegepast is dat het “teveel ophef” zou veroorzaken. No further comments, your honour!

  4. N.E. Derlander zegt:

    Vindt de zitting in Utrecht plaats?

  5. Jasper mag misschien een eigen exemplaar van het boek in zijn cel hebben, als je het hem persoonlijk opstuurt?

  6. ExTours zegt:

    Neen, Jasper wacht een Gouden Toekomst na een ongelukkig huwelijk.

    That’s the deal!

Geef een reactie

