Mi Ma Ya,

Zet je trouwfoto nou even terug op Facebook. Het is de mooiste foto van allemaal. Hoewel?

Deze foto is ook heel erg mooi. Oh, die bos haar! Dat slanke figuur! Wat een plaatje ben je toch. Faek is heel erg blij met je. En terecht!

Net weer zo’n leuk gesprek met Faek gehad. We hebben echt gelachen. Echt waar!  Ik ken Faek nu wel een beetje. Hij is veel te eerlijk. Wat kan hij slecht liegen, zeg. Het is gewoon schattig. Wat een leuke vent! We hebben echt een band. Ik vind hem zo beleefd en vriendelijk. Hij kan niet liegen, het lukt hem gewoon niet, alleen over kleine dingen, niet over de grote, dat waardeer ik nog meer aan hem. Ik durf te wedden dat je ook een hele goede moeder bent. Help jij hem nu even!

Fijne vakantie!

Wim

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

6 reacties op Mi Ma Ya,

  1. Wim Dankbaar zegt:

    Het principe van the big lie.

    All this was inspired by the principle—which is quite true within itself—that in the big lie there is always a certain force of credibility; because the broad masses of a nation are always more easily corrupted in the deeper strata of their emotional nature than consciously or voluntarily; and thus in the primitive simplicity of their minds they more readily fall victims to the big lie than the small lie, since they themselves often tell small lies in little matters but would be ashamed to resort to large-scale falsehoods. It would never come into their heads to fabricate colossal untruths, and they would not believe that others could have the impudence to distort the truth so infamously.

    Voorbeeldje: Waarom zet je je trouwfoto niet terug op facebook? Antwoord: Ben mijn password van facebook kwijt. Mi Ma Ya ook? Ja, Mi Ma Ya ook.

    (klein leugentje, hij moest er zelf om lachen)

    Ben je getuige geweest van de moord? Antwoord: Ik ben niet verplicht tot antwoorden.

    Heb je de waarheid aan de politie verteld? Antwoord: Dat kan ik mij niet herinneren.

    Is Ali Hassan de moordenaar? Antwoord: Dat zou best kunnen.

    Moraal van het verhaal: Faek heeft teveel geweten om de grote leugen aan te kunnen. Daar hebben ze bij het OM geen last van. Faek is ook te beleefd om niet te antwoorden. Intrinsiek is het een hele aardige integere man.

  2. Wim Dankbaar zegt:

    Gisteren kreeg ik de wind van voren van Faek:

    Donder toch op, mafklapper! Val me niet lastig, idiote complotdenker! Die moord is opgelost! Wettig en overtuigend bewezen! Ik weet er niets van! Jasper Steringa heeft het gedaan! Debiel!
    😉

  3. Wim Dankbaar zegt:

    Er zijn vooral bij Swapichou figuren die de ironie van de vorige post niet begrijpen, ondanks de knipoog. Voor deze dommmetjes moet ik het dan toch maar even uitleggen: Dit had Faek moeten zeggen als hij 1) geen getuige van de moord is geweest, 2) geen verklaring bij de politie heeft afgelegd over de moord en 3) niet op 3 mei 1999 is overgeplaatst.

    Maar Faek zegt iets heel anders. Wat Faek zegt, is de bevestiging van bovenstaande 3 punten.

    Ziva, sympathie brokkelt niet af. Ik heb sympathie voor Faek en hij voor mij. Net als zijn oude maatje Rida.

  4. Hans Palenlader zegt:

    Volgens mij hebben ze bij Swapichou niets beters te doen dan alleen maar mensen af te kraken die hun nek uitsteken voor een goede zaak. Ik vind dat best een vreemd verschijnsel. Alsof ze ieder moment klaar zitten om ieder nieuw bericht op deze website (en anderen) direct te torpederen met onzinnig, ongefundeerd commentaar, dat er alleen maar op gericht is waarheidsvinding onderuit te halen. Het kan toch niet anders dat daar iets achter zit? Of ben ik nou gek? Barracuda blog is ook zo’n verschijnsel. niets te melden, allen maar mekkeren. Ik begrijp dat niet.

  5. Je begrijpt het juist heel goed Hans Palenlader…😉

  6. hansjohn zegt:

    Deze site wordt door niemand zo op de voet gevolgd als door de Swappers.🙂

    Toch benieuwd hoe het nu zit met het mes ? ( Chris Klomp) en de daderkennis.

Geef een reactie

