Haval Ali Mawloud, wanna murder me?

From now on you can forget about Rashid. I am your biggest threath now, you dirty little murdering psychopath. You’re a streetdog running with your tail between your legs. A  criminal coward! Kurdistan does not need corrupt so called “freedom fighters” like you. Kurdistan needs people like Huseyin Baybasin who is in jail, where you should be. For raping and slitting the throat of one of our girls. Come and get me, you miniscule weasel! You think you’re such a big shot in the security service of Kurdistan? Keep fooling everyone, you’re a murderous low life punk. Scum of the earth. Pondslime! Besides me, there are a few more people who know this. Like your Dutch friends Henk Mous, Joris Demmink and Harm Brouwer. You’re such an amateur to threathen Rashid without coming through.

“Don’t ever threaten me to tell me you’re gonna trunk me! If you do, do it first and then come and tell me that you’ve done it!”

– James Files, serial CIA/Mob assassin.

 

 

 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

11 reacties op Haval Ali Mawloud, wanna murder me?

  1. Wim Dankbaar zegt:

    Van: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
    Verzonden: zaterdag 23 juli 2016 14:13
    Aan: ‘Chris Klomp’
    Onderwerp: RE:

    Je vindt de zaak niet ernstig genoeg om er geen grapjes over te maken?

    Of was het geen grapje?

    Wim

    Van: Chris Klomp
    Verzonden: zaterdag 23 juli 2016 13:27
    Aan: Wim Dankbaar
    Onderwerp: RE:

    Die moesten we van Demmink verwijderen en uit archief halen.

    On Sat, Jul 23, 2016 at 12:22 PM +0200, “Wim Dankbaar” wrote:
    http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article/detail/2131546/2008/02/28/lsquo-Ik-moet-dingen-zeggen-die-levens-gaan-kosten-rsquo.dhtml

    Chris, bovenstaande link uit 2008 werkt niet meer. Kun jij me een werkende link geven? Of de tekst van het artikel?

    Mvg

    Wim

  2. Wim Dankbaar zegt:

    Chris, kun je Demmink vragen of het AD het artikel weer online mag zetten?

  3. hansjohn zegt:

    Ah, ene R. Dat kan niet missen toch?
    En dat artikel mocht niet?
    Goh.
    Welke geruchtmakende zaak zou dat toch zijn?

  4. Wim Dankbaar zegt:

    Laatste alinea van bovenstaand artikel. Let op! Na enkele malen schorsing en overleg beslist de rechter dat hij niet kan beslissen om Rashid’s verklaring in de openbaarheid te brengen! Die verklaring was dat Haval Ali Mawloud betrokken was bij de verkrachting/moord op Marianne Vaatstra en daarna gevlucht is naar Irak. Mocht niet in de openbaarheid! Hoezo geen doofpot? Hoezo geen collaboratie van de rechterlijke macht? De OvJ Tom Wiersma die het verhoor deed van Rashid is nu zelf rechter…

  5. hansjohn zegt:

    De verklaring niet in de openbaarheid afleggen en het betr. artikel is niet meer te lezen.
    En toen het wel te lezen was, had niemand een idee in welke geruchtmakende zaak een verklaring was afgelegd.

  6. Wim Dankbaar zegt:

    Is er een Irakese vertaler in de zaal?

  7. En weer wordt die arme Baybasin van stal gehaald. Hij heeft genoeg ellende en hoeft toch niet weer met dit soort scheldpartijen genoemd te worden?

    • Wim Dankbaar zegt:

      Beste Myra, met alle respect, je begrijpt er niets van. Ik haal Baybasin helemaal niet van stal. Ik breng hem niet in verband met Ali Haval Mawloud. Het enige dat ik zeg is dat Ali Haval Mawloud een crimineel is, een psycho killer die veel meer moorden dan Marianne Vaatstra onder zijn riem heeft. Je weet niet half wat ik weet over deze crimineel! Maar deze crimineel staat in Noord Irak wel bekend als een een strijder voor een vrij Kurdistan. Ik zeg toch juist niet dat Baybasin dat ook is? Dat hij een crimineel is? Nee, ik zeg dat dat Baybasin tot levenslang is veroordeeld door toedoen van Joris Demmink, en dat Haval Ali Mawloud een vrijgeleide heeft gekregen van diezelfde Joris Demmink. De verkrachters en moordenaars van Marianne Vaatstra waren Ali Hassan en Haval ali Mawloud. Snap je dit nu nog niet, Myra? Wie van de twee haar anaal of vaginaal heeft genomen, dat weet ik niet. Ik weet alleen dat zij dubbel is verkracht en dat Wolfgang er bij was. Ik weet ook dat Ali Hassan door Joris Demmink en Harm Brouwer stiekem is weggesluisd en dat Haval Ali op eigen kracht terug is gekomen naar Irak. Harm en Joris weten dat ook! Scheldpartij? Mag ik deze moordenaar/crimineel niet bij de namen noemen die hij verdient? Wat jij even moet beseffen, Myra, is dat de ene Koerdische strijder door Demmink levenslang in onze Nederlandse bak wordt gezet, en de andere een vrijgeleide krijgt van diezelfde Joris omdat hij Marianne Vaatstra heeft verkracht en de keel heeft doorgesneden, samen met Ali Hassan, wat nooit mag uitkomen als het aan Joris en Harm ligt.

      Faek en zijn vader zijn trouwens ook voor een onafhankelijk Kurdistan. Ben jij ook zo benieuwd of ze Haval Ali Mawloud ondersteunen? Ik denk het niet!

  8. goofy zegt:

    Wat is meneer Klomp nu toch verdacht stil ineens.

    • Wim Dankbaar zegt:

      Schijn bedriegt. Chris en ik hebben uitgebreid email contact. Dat het niet echt serieus is en vol zit van de ironische kwinkslagen, doet daar weinig van af. Chris zit regelmatig met Joris Demmink op Ibiza voor overleg om complotdenkers als Wim Dankbaar de mond te snoeren.
      Dan huren ze de chef kok van Ses Boques in om hen een private dinner te verzorgen. Tegenwoordig gebeurt dat niet meer zo vaak, omdat Chris en Joris de zaak “dicht” hebben. Nu alles geregeld is, gaat Joris niet meer zo vaak naar het tweede huis van Chris in Ibiza. Ik verzin het niet hoor. Chris verzint het. Ik begrijp ook wel dat Chris slechts grapjes maakt, maar wat Chris niet begrijpt is dat het niet zo slim is om dit soort grapjes te maken. Het onderwerp is daar veel te serieus voor.

Geef een reactie

