Myra

 

Beste mensen, jullie weten het of jullie weten het niet, maar Myra wordt nogal onder vuur genomen de laatste dagen. Het gaat van “vuile Jodin”, tot “moffenhoer”, of toch niet omdat ze daar te “lelijk voor is”. Wie de schoen past trekke hem aan! Wie de schoen passen zijn onder meer Micha Kat en Marcel Vervloesem.

Weet dat als ik voor iemand mijn hand in het vuur steek, dat Myra is. Dat ik vind dat dat Marcel Vervloesem een grote bedrieger is, dat mag inmiddels bekend zijn. We wachten nog steeds op zijn beloofde beelden van Demmink en anderen, waarop te zien is dat zij kinderen misbruiken. Mooi voor Adèle, Bart en Robert, de Turkse jongens en natuurlijk helemaal voor Baybasin, die al 18 jaar in de slammer zit, dankzij onze Joris, onze waker over de rechtsstaat het afgelopen anderhalve decennium. Over Micha hoef ik helemaal niets te zeggen. Die maakt het zelf wel duidelijk! Zijn voormalige partner Eric Donk werkt nu voor Joris Demmink! En Myra voor de AIVD. Moet je dan nog meer weten?

Tsjonge jonge, wat een mooi zootje! Om Demmink maar eens te citeren. Met zulke vijanden heeft Joris geen vrienden meer nodig…..

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

14 reacties op Myra

  1. Dennis zegt:

    Wim, kan je het e.e.a toelichten?
    In en outs mbt Myra
    Idem inzake Eric
    Dat Kat alle kanten op kan springen is mij bekend.

  2. En zo is het, dit is te zot voor woorden!

  3. Veryworried zegt:

    Wie zou dan nu de lachende derde zijn in deze ?

    • Peter V. zegt:

      Ik ben het met je eens dat het een smakeloze uitspraak van Micha Kat is, maar het ontgaat me hoe je daar jodenhaat in ziet.

      • Een Joodse vrouw een moffenhoer noemen, althans als ze niet zo lelijk was geweest, vind jij geen antisemitische uitspraak?

        • Peter V. zegt:

          Ik wist niet dat Myra joods is, maar ik had inmiddels wel een vermoeden omdat ze door deze of gene ook al voor “vuile jodin” is uitgescholden. Het is een behoorlijk smakeloze uitspraak, daar is geen twijfel over. Ik betwijfel of het als antisemitisch beschouwd kan worden, het gaat immers alleen over Myra en niet over joden in het algemeen. Ik denk dat het Openbaar Ministerie er in de zin van Artikel 137c en 137d niets mee kan. Het is mogelijk wel te kwalificeren als smaad, laster of belediging, maar dan zal Myra zelf aangifte moeten doen want dat zijn klachtdelicten.
          Overigens is Micha Kat zelf ook joods.

          • Dat zou heel goed kunnen. Laster, smaad en belediging heb ik ook tegen Myra gezegd ja. Maar dit was in ieder geval een relatief kleine moeite voor een signaal wat ik zeker wilde afgeven…

            Ik was in ieder geval van mening dat 1 persoon op straat die zich beledigd voelt oid aangifte kon doen van racisme of antisemitisme. Ook als je het op internet tegenkomt dacht ik dat je dat kon melden. En dat kon ook via het MDI, dus heb ik dat maar gedaan.
            http://www.meldpunt.nl/

Geef een reactie

