Bericht aan Marcel Vervloesem

 

Van: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
Verzonden: maandag 13 juni 2016 9:46
Aan: ‘marcel vervloesem’
Onderwerp: Mijn mening

Beste Marcel,

Na ampel beraad moet ik je zeggen dat ik het steeds meer eens ben met Ton Hofstede. Over de vraag of jij beschikt over compromitterend videomateriaal van Demmink en anderen, laat ik mij  vooralsnog niet uit. Als op enig moment mocht blijken dat je niet over zulk materiaal beschikt, dan is dat gezien je talloze verzekeringen, ook aan mij, die op mij zeer overtuigend overkomen, des te kwalijker. Want laten we eerlijk zijn, dan ben je gewoon een leugenaar gebleken, iets wat ik mij tot op heden moeilijk kan voorstellen.

Waar het mij om gaat, is dat als zulk materiaal bestaat, nu bij uitstek het moment is om dit materiaal openbaar te maken. Wat mij betreft had dit reeds veel eerder gemoeten, gezien het feit dat dit materiaal al meer dan 25 jaar zou bestaan en Demmink c.s. eenzelfde periode in opspraak zijn voor pedoseksuele activiteiten. Maar juist nu Demmink voor de rechter onder ede alles ontkent en formeel strafrechtelijk wordt onderzocht op dit gebied, met andere woorden de kwestie breeduit in het nieuws is, vind ik het onvergeeflijk dat je nog steeds op dit materiaal blijft zitten. Dit materiaal zou immers glashard bewijzen dat Demmink de ene meineed na de andere heeft gepleegd? Zeg maar gerust een bom onder de zaak, die jij kennelijk (nog) niet wil doen ontploffen. Naar mijn mening laat je hiermee je bondgenoten en supporters ook in de kou staan. Zelfs als je het materiaal hebt, dan neem ik het je kwalijk dat het nog steeds niet openbaar wordt gemaakt. Dit komt gezien je aankondigingen ook je eigen geloofwaardigheid niet ten goede.

De door jou aangedragen argumenten om het nu nog niet te doen acht ik niet valide. Vooral het argument dat het zou verdwijnen als je het overhandigt, slaat nergens op. Ik neem tenminste aan dat je je zo slim bent geweest om talloze kopieën op verschillende locaties aan te houden. Daar komt bij dat als je het bijvoorbeeld op Youtube zet, of iemand anders dat laat doen, het eenvoudig niet meer KAN verdwijnen. Ook het argument dat jullie nog een onderzoek moeten afronden en/of bezig zijn met een buitenlandse instantie om de resultaten daarvan bekend te maken, zie ik niet. Hoe lang moet dat onderzoek nog duren? Onderzoekt Morkhoven de zaak niet al twintig jaar? Het belang om juist NU die beelden te openbaren is vele malen groter. Ik zie ook niet in hoe publicatie daarvan nog roet in het eten kan gooien voor dat onderzoek. Het zet in mijn ogen eerder druk op de ketel en doet de zaak alleen maar goed.  Bovendien kunnen die beelden als bewijs gebruikt in het huidige proces van Bart van Well, om nog maar te zwijgen over het lopende strafrechtelijke onderzoek. Beide processen worden binnen enkele weken afgerond. Je bent toch niet van plan om het materiaal te presenteren als mosterd na de maaltijd?

Resumerend vind ik het verwijtbaar dat Morkhoven de beelden juist NU niet vrijgeeft, nog los van de vraag of Morkhoven de beelden heeft. Mocht dat laatste niet het geval zijn, dan is dat natuurlijk helemaal erg. Met name voor Morkhoven, want daarmee zou de geloofwaardigheid van de werkgroep voorgoed vernietigd zijn. Ik neem aan dat ook jij dat beseft, dus daarom hoop ik dat die beelden er zijn, maar nog meer dring ik erop aan om ze NU te openbaren.

Zo denk ik er nu over.

Met vriendelijke groet,

Wim

 

 

 

Neem een uurtje de tijd en je denkt nooit meer hetzelfde over Justitie. Mocht je daarna ook menen dat we door onze eigen overheid belazerd zijn in deze zaak, stuur deze email dan door aan minimaal 10 mensen en/of deel de link op facebook, twitter of waar je ook actief bent. Is het geen schande dat dit door de media wordt doodgezwegen? “

De doofpotters

Wie onze rechtsstaat wil behoeden voor verder verval en gebruik wil maken van dit aanbod om de waarheid over dit misdadige overheidsbedrog te verspreiden zolang het nog kan en mag, maakt 50 euro over op rekening NL06INGB0688160883 ten name van W. J. Dankbaar, Overveen, met als omschrijving: 8 boeken.

Zo hoeft u voorlopig niet na te denken over wat voor cadeautje u bij de volgende gelegenheid moet geven.  Een cadeau dat u voor slechts een kwart van de winkelwaarde koopt en bovendien een algemeen maatschappelijk belang dient. U mag er ook minder bestellen. Dan is elk boek 6 euro, maar er komt nog 4 euro in totaal aan verzendkosten bij.

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

6 reacties op Bericht aan Marcel Vervloesem

  1. No tapes, not now, not ever!! zegt:

    Er zijn geen tapes, vergeet dat nu maar gerust.
    Jullie zijn allemaal zwaar in de maling genomen.
    Iedere betrokkene was allang van de map geveegd als die tape daadwerkelijk zou bestaan.
    Hoe naief zijn jullie nu eigenlijk?

  2. boudineke zegt:

    Beste Wim,
    Met jouw brief aan Marcel heb ik geen moeite.
    Zie ook mijn reactie op BOUblog: http://www.boublog.nl/2016/04/27/werkgroep-morkhoven-marcel-vervloesem-en-jan-boeykens/comment-page-2/#comment-40509
    De manier waarop Ton (en Myra!) Marcel onder druk zetten, vind ik echter pijnlijk, zeer pijnlijk! Het resultaat is helaas tot nog toe averechts, en dat na 2 jaar! De WOB verzoek-methode van Ton heeft Marcel al die tijd niet overtuigd. Je vangt nou eenmaal meer vliegen met honing, dan met een dubbelloops jachtgeweer of een BUK-kanon! En het publiceren van die vieze vliegen vergt goed overleg!
    Marcel had beloofd om op 10 juni met bewijs te komen en dat heeft hij gedaan. Prima filmpje, mijn complimenten!

    Er komen nog drie afleveringen, zegt VitaliFeiten. Natuurlijk hoop ik ook dat de beelden op tijd naar buiten komen. Volgens mij wordt er aan gewerkt, dus wacht ik af. Maar spannend is het wel!
    Weet iemand de datum reeds voor het verhoor van Teeven in de zaak Van der Well? En juni is nog niet om, mr. Aben heeft beloofd om te concluderen, over het strafrechtelijk onderzoek naar de verdachte Joris D. zou in juni ook worden besloten en Marcel had in eerste instantie beloofd dat hij de beelden naar buiten zou brengen, als het OM zou besluiten tot sepot.
    Hoe zal dat aflopen?

    Het geschil tussen Ton en Marcel ligt in het feit dat die beelden beter naar buiten kunnen komen zolang er nog geen sepot is, want dat zou DEFINITIEF de zaak besluiten.
    Volgens mij klopt dat niet! Dat zal ik nogmaals aan Ton gaan vragen, want hij is een prima jurist!

  3. Pingback: Eindtijdsignalen en ander opvallend nieuws aangeleverd door: Arie Goedhart | Silvia's Boinnk!!!

Geef een reactie

