Beste Siekina,

From: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
Sent: vrijdag 18 maart 2016 13:44
To: ‘Siekina Dalhuysen’
Subject: RE: Contact

Beste Siekina,

Ik constateer dat je nog niet hebt geantwoord ondanks de toezegging dat je 15 maart contact zou opnemen. Graag krijg ik vandaag een antwoord, anders publicliceer ik  morgen onderstaande email met mijn analyse waarom je niet antwoordt. Iemand zit hier de zaak te bedonderen, en ik weet wel zeker dat het Moszkowicz is.

Mvg

Wim Dankbaar

From: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
Sent: donderdag 10 maart 2016 20:00
To: ‘Siekina Dalhuysen’
Subject: RE: Contact

Beste Siekina,

Het lijkt me een beetje onzin dat je mij niet eerder te woord kunt staan. We leven in het tijdperk van de mobiele telefoon en het Internet. Ook al zit je in Timboektoe, dan nog kunnen we contact maken.

Wat ik van je wil weten is het volgende:

Moszkowicz beweert dat Maaike jou heeft gevraagd  om contact met hem op te nemen. Zie bijlage.

Ik geloof daar niets van. Ik geloof eerder dat Bauke Vaatstra jou heeft gevraagd contact met hem op te nemen. Als het al waar is dat Maaike jou heeft gevraagd om een schadevergoeding van Jasper Steringa te vragen, hoe kwam jij dan in Godsnaam bij Yehudi Mozkowicz terecht? Toch niet op advies Maaike, of wel? Bekijk even onderstaande emailwisseling:

Als deze emailwisseling heeft plaatsgevonden, dan vraag ik jou het volgende: Waarom had jij de GBA gegevens, de geboortedatum en het BSN nummer van Maaike niet paraat? Die gegevens zitten toch in het dossier dat je van Maaike hebt? Waarom kon je Maaike niet bereiken? Je hebt als haar slachtofferhulp toch haar emailadres, telefoonnummer en 06 nummer?

Waarom zegt Moszkowicz dat Maaike jou heeft gevraagd om iets te doen aan de “belaging” van Maaike door mij? Klopt dat? Heeft Maaike jou gevraagd om iets te doen aan die vermeende belaging  door mij? Zo ja, waar bestond die “belaging” dan uit? Het is namelijk onmogelijk, Siekina. Maaike heeft zich NOOIT belaagd gevoeld door mij. Integendeel! Ik was haar steun en toeverlaat. Wie zit hier nu de boel te flessen? Jij of Moszkowicz? Heb jij ooit aan Moszkowicz gemeld dat Maaike zich belaagd voelt door mij? Zoals Moszkowicz beweert?

In de bijlage kun je lezen dat Moszkowicz na jouw beweerde bemiddeling telefonisch contact heeft opgenomen met Maaike en met “haar de mogelijkheden heeft doorgenomen”.  Daaruit kunnen we afleiden dat Maaike rechtstreekse contacten heeft gehad met Moszkowicz. Los van het feit dat Maaike zelf zegt dat ze nooit contact heeft gehad met Moszkowicz, is het dan extra vreemd dat ze jou in oktober 2013 nogmaals benadert om Moszkowicz te vragen of hij iets kan doen ter voorkoming van de publicatie van haar dagboek? Dat is vreemd,  omdat Moszkowicz beweert dat hij al rechtstreeks contact had met Maaike. Waarom zou Maaike jou dan nog vragen, als zij al rechtstreeks contact had met Moszkowicz? En waarom moet zij in december 2013 nog haar telefoonnummer aan Moszkowicz geven? Dat had hij dan toch allang? Als hij in persoon en telefonisch contact had met Maaike?

Een verdere vraag is hoe Maaike in Godsnaam terecht kwam bij een advocaat te Utrecht, die een hooglopend conflict heeft met Micha Kat, die als eerste haar dagboek heeft gepubliceerd, ZONDER  dat Moszkowicz of Maaike daar iets aan deed! Met als resultaat dat haar dagboek vandaag nog steeds te downloaden, te lezen en te verspreiden is voor iedereen die dat wil. En laat Maaike daar nou eens blij mee zijn ook!  Wordt haar echte stem ook nog eens gehoord! Daar hoeft zij geen Machiavelli prijs voor.

Siekina, geef mij gewoon eerlijk antwoord op deze vragen. Doe je dat niet, dan zal ik je oproepen als getuige onder ede. Deel dit gerust met Yehudi Moszkowicz, Bauke  Vaatstra of wie je ook maar wilt.

Vriendelijke groet,

Wim Dankbaar

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

Een reactie op Beste Siekina,

  1. Wim Dankbaar zegt:

    From: Miranda de Beer
    Sent: vrijdag 18 maart 2016 17:43
    To: ‘dank@xs4all.nl’
    Subject: Inzake emailwisseling ‘contact’

    Geachte heer Dankbaar,

    De casemanagers van Slachtofferhulp Nederland hebben een geheimhoudingsplicht. Zij mogen geen vertrouwelijke informatie over cliënten naar buiten brengen. Wij zullen u daarom geen informatie verstrekken. Daarnaast beschikt u over vertrouwelijke informatie, die deel uit maakt uit van het dossier (de e-mails uit uw bericht tussen mevr. Dalhuysen en dhr. Moszkowicz). Wij weten niet hoe u hier de beschikking over hebt gekregen, maar wij willen u uitdrukkelijk aangeven dat u van Slachtofferhulp Nederland geen toestemming heeft om deze informatie naar buiten te brengen of anderszins te gebruiken.

    Met vriendelijke groet,

    Miranda de Beer

    Teamleider Casemanagement
    Slachtofferhulp Nederland

    From: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
    Sent: vrijdag 18 maart 2016 19:00
    To: ‘Miranda de Beer’
    Cc: ‘S.Dalhuysen@slachtofferhulp.nl’
    Subject: RE: Inzake emailwisseling ‘contact’

    Beste Miranda en Siekina,

    De zogenaamd vertrouwelijke emails zijn onderdeel van het verweer van Yehudi Moszkowicz tegen mijn tuchtklacht tegen hem. Daarmee zijn ze voor mij openbaar, niet vertrouweilijk en vrijelijk te publiceren. Dat had ik overigens al eerder gedaan. Zie https://rechtiskrom.wordpress.com/2015/05/11/tuchtklacht-tegen-yehudi-mosckowicz/

    Dossiers in een openbare rechtszaak zijn in de regel openbaar. Als u zich wilt beklagen, moet u bij Yehudi Moszkowicz zijn. In plaats van u te verschuilen achter de vermeende vertrouwelijkheid van deze emails, vraag ik nogmaals u om mij te vertellen of ze uberhaupt wel echt zijn en de vragen te beantwoorden die ik reeds gesteld heb. Ik stel dat Yehudi Moszkowicz Siekina als katvanger gebruikt voor zijn beweerde contact met Maaike Terpstra. Graag verneem ik van Siekina of dat klopt of niet.

    Mvg

    Wim Dankbaar

Geef een reactie

