Presentatie

Update: Ik krijg nogal wat berichten dat mensen op 20 december al wat hebben of op van vakantie zijn. Daarom stel ik de presentatie uit naar zondag 24 januari.

Op zondag 24 januari wil ik een presentatie geven over mijn boek Het Vaatstra Complot. De locatie is Hotel van der Valk te Haarlem, Toekanweg 2. Aanvangstijd 2:00 uur in de middag. Ontvangst vanaf 1:00 uur. De presentatie is tevens te bezien als een toelichting op de recente aangifte tegen Harm Brouwer, Joris Demmink, Henk Mous, Annette Bronsvoort, Nettie Groeneveld en Piet Visser. Deze mensen zal ik ook uitnodigen, hoewel ik mij geen illusies maak dat zij zullen verschijnen. Deze mensen zijn doodsbenauwd dat ik hun leugens en doofpotpraktijken blootleg. Hetgeen ik in mijn boek doe en op de presentatie zal doen. Ook zal ik diverse mensen van de pers uitnodigen.

Ook zal ik Faek, de kroongetuige, die op de dag van de moord op Marianne het ware verhaal heeft verteld, uitnodigen.

In verband met de planning, ondere andere de huur van de zaalgrootte,  is het van belang dat u van tevoren aangeeft of u komt. Gelieve dit te melden via mijn emailadres dank@xs4all.nl of per telefoon via 023-5268730.

Ronald Beetz zal daarnaast een presentatie geven over de vervalsing van de schrijfproeven in de Deventer moordzaak. Deze vervalsing werd ook  opgetuigd onder regie van Harm Brouwer, met medewerking van Jan Vlug, de advocaat van Jasper Steringa en Michaël de Jong, beter bekend als de klusjesman. De vervalsing had ten doel om tot de conclusie te komen dat de vriendin van Michaël de Jong niet de schrijfster was  van de twee anonieme briefjes. Het ene briefje werd in de tuin van het slachtoffer Wittenberg gevonden, het andere briefje werd naar de politie gestuurd. Met andere woorden, de vervalsing had ten doel om de klusjesman van de haak te houden en Ernest Louwes veroordeeld te houden.

Voor de “afnemers” van deze schrijfproeven zijn rechercheurs opgevoerd die bij navraag door Wim Dankbaar van toeten noch blazen bleken te weten. Wim heeft echter één grote fout gemaakt. Hij heeft deze gesprekken niet opgenomen, waardoor het OM deze rechercheurs naderhand onder druk kon zetten om toch te verklaren dat ze de schrijfproeven wel hadden afgenomen. Omdat Wim geen bewijs had van de ontkenningen van deze rechercheurs, stond hij met lege handen.

Hartelijke groet,

Wim

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

9 reacties op Presentatie

  1. Wim Dankbaar zegt:

    Update: Ik krijg nogal wat berichten dat mensen op 20 december al wat hebben of op van vakantie zijn. Daarom stel ik de presentatie uit naar zondag 24 januari.

  2. Wim Dankbaar zegt:

    From: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
    Sent: vrijdag 11 december 2015 11:30
    To: Faek
    Subject: RE: Reactie:

    Beste Faek,

    Bij deze ben jij ook van harte uitgenodigd op 24 januari:

    https://rechtiskrom.wordpress.com/2015/12/10/presentatie/

    Vriendelijke groet,

    Wim

  3. Pingback: Eindtijdberichten en ander opvallend nieuws, verzameld door Arie Goedhart | Silvia's Boinnk!!!

  4. Wim Dankbaar zegt:

    Ik heb net weer met Faek gesproken. Hij wil niet komen op de presentatie.

  5. Pingback: Lezing in Haarlem door: Wim Dankbaar | Silvia's Boinnk!!!

  6. ExTours zegt:

    Nee, dat zal hij ook nooit doen, op wat voor presentatie dan ook. Hij gaat zijn bekentenis van 1 mei 1999 echt niet en public openbaren.

    Daar heeft hij goede redenen voor.

  7. Fijn die verandering van datum, nu ben ik erbij!

  8. Wat een complot! Je zou het bijna niet geloven. Maar gezien alle andere “zaken” met figuren als Temmink, Teeven, en dergelijke figuren, zou een onafhankelijk grondig onderzoek naar de feiten, bepaald niet misstaan. Alleen de verdenking al moet voldoende grond zijn voor de beide Kamers van de Staten Generaal, dit onafhankelijk onderzoek, te eisen. De rechtsstaat is ernstig in geding! Ik word er eigenlijk gewoon bang van.

Geef een reactie

