Faek

 

(Ik haal de foto toch maar weg, want ik weet dat Faek dat niet leuk vindt en ik heb er niets aan om hem tegen me te krijgen.)

Je bent een schatje! Dat zeggen jouw vrienden.Wat een mooi setje zijn jullie!

Faek, verdiep je eens in de zaak van Baybasin. Jij bent toch ook voor Koerdistan? Jouw vader is toch ook een Koerdische leider? Dat is Baybasin ook! Faek, je moet je pa eens vragen om Baybasin in zijn gevangenis te bezoeken. Ik snap het niet. Demmink heeft de Koerdische held Baybasin achter de tralies gestopt, maar jouw vader schiet hem niet te hulp?

Wim

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op Faek

  1. Dennis zegt:

    Verklaar je nader, Wim
    Waarom je Fa’ek een schatje vindt.

    • Wim Dankbaar zegt:

      Hij is vriendelijk en beleefd.

      • boudineke zegt:

        Wim, ik ben blij dat je die foto hebt weggehaald. Dat jij Faek een schatje vindt, is nog geen reden om zijn privacy te schenden!

        • Wim Dankbaar zegt:

          Boudine,

          Ik heb hem weggehaald omdat ik weet dat hij het niet prettig vindt. Niet omdat ik daarmee zijn privacy schend. Kijk, als je zelf foto’s op facebook zet, dan maak je ze daarmee openbaar. Faek heeft ze weer verwijderd NADAT ik hem belde om hem onder meer te complimenteren met zijn foto’s. Maar dat doet niets af aan het feit dat hij ze zelf openbaar heeft gemaakt. Toen hij zijn foto’s op zijn openbare facebook pagina zette, nam hij (al dan niet bewust) de beslissing dat iedereen ze mocht zien. Net zoals ik ook de beslissing maak dat iedereen mijn foto’s mag zien op mijn facebook pagina. Wat mij betreft was dat een goede beslissing van Faek, want ik zie geen reden dat hij zich voor die foto’s zou moeten schamen. Dat hij ze weer verwijderd heeft, vind ik een minder goede beslissing. Maar ergens snap ik het ook weer wel, want Faek wil niet herinnerd worden aan het feit dat hij op dag 1 de waarheid aan de politie heeft verteld. Hij moet zijn mond daarover houden, want anders ontrieft hij onder meer Brouwer en Demmink. Faek zit in een enorme spagaat. Ik heb wat dat betreft met hem te doen. Wat ik verder wilde laten zien is dat Faek gewoon een benaderbare, in Nederland woonachtige staatsburger is. Daarmee is het des te opmerkelijker dat Faek niet benaderd is door het OM in het “Onderzoek Ali H”. Want als iemand de vraag van het onderzoek kan beantwoorden ( Is de juiste Ali H. gearresteerd?) dan is het Faek wel.

Geef een reactie

