Aanbieding voor wederverkopers

Geloof het of niet, maar er worden tot nu toe meer boeken verkocht door mijn fans/supporters/ambassadeurs, hoe je ze noemen wilt. Dus meer dan via Bol.com of de boekhandels. Dat is ook logisch want de media vertikken het tot nu toe om er aandacht aan te besteden. En boekhandels krijgen nu eenmaal hun vraag naar aanleiding van de publiciteit in de media.  Niet helemaal waar, want als het boek in een boekhandel ligt, blijken ze gewoon weg te lopen. Neem bijvoorbeeld Tanja (foto) van de Primera Wormerplein in Purmerend. 5 boeken verkocht, 5 bijbesteld.

Nogmaals, ik heb een aanbieding voor iedereen om een doos van acht boeken te kopen tegen een sterk gereduceerde prijs. Om door te verkopen, cadeau te geven en/of de boodschap te verspreiden. Hoe vaak per jaar geef je niet iets cadeau? Wat is er nou mooier om een cadeau te geven dat een maatschappelijk belang dient? Soms krijg ik een verzoek als volgt: Wim, ik zou graag willen, maar ik ben niet kapitaalkrachtig genoeg om dit voor te financieren. Geen probleem, als je echt je best wilt doen, stuur ik je gewoon een doos. Wie meer wil weten van de aanbieding, mailt of belt mij via dank@xs4all.nl of 023-5268730.

Sent: donderdag 17 september 2015 14:56
To: Dank@xs4all.nl
Subject: vaatstra complot

Beste Wim,

Allereerst wil ik je bedanken voor je aanwezigheid in Soest gisterenavond en wil ik je laten weten dat ik grote bewondering voor je moed heb. Gisterenavond werd opnieuw bevestigd dat de wereld waarin wij leven een grote leugen is. Het is heel spijtig dat mensen zoals jij het zo moeilijk gemaakt wordt de waarheid boven tafel te krijgen. Gelukkig groeit de groep mensen die het vertrouwen kwijt is geraakt en daardoor op zoek is gegaan naar de waarheid. Laura en ik proberen op onze manier manier ons steentje bij te dragen door mensen meer bewust te maken. Wij zullen je boek aandachtig lezen en zoveel mogelijk onder de aandacht brengen.

Heel veel sterkte gewenst.

Hartelijke groet van

Xxxxxx

From: xxxx

Sent: zaterdag 12 september 2015 17:10

To: Wim Dankbaar

Subject: Twee boeken kwijtgeraakt

Hoi Wim,

Je zult wel denken: aan die xxxx  heb k niet veel, maar ondertussen ben ik wel 2 van de 4 extra boeken kwijt.

Ik zal je dus xx euro overmaken. Dat kan via Paypal, maar voor jou voordeliger is rechtstreeks. Laat maar even weten wat je het liefst wil (en indien niet per Paypal: op welk rekeningnummer).

Groeten,

xxxx

Beste xxxxx

Ik vind het meer waard als je ze verkocht hebt.

Niet weggegeven toch?

Liever naar mijn rekening.

rekening NL06INGB0688160883 ten name van W. J. Dankbaar, Overveen.

Zo moeilijk is het niet om boeken te verkopen.

Je kunt immers gewoon zeggen:

U kent de zaak Marianne Vaatstra toch? Jasper Steringa, eindelijk opgelost!

Ik heb hier een boek van Wim Dankbaar dat zegt dat het allemaal één groot bedrog is. Dat de hoogste heren van Justitie vanaf dag 1 wisten wie de moordenaars waren maar deze om hen moverende redenen stiekem hebben weggesluisd. En vervolgens tot vandaag hebben gelogen tegen alles en iedereen, en uiteindelijk een veeboer ervoor hebben laten opdraaien. Tot en met een valse bekentenis en DNA match. Juist omdat Wim Dankbaar ze begon te exposeren hebben ze dat gedaan. Als je dit na het lezen van zijn boek nog niet gelooft, dan geeft Wim zonder vragen je geld terug. Hij heeft nog niet zo’n verzoek gehad, dus er moet toch wel iets zijn aan dit boek dat de mensen overtuigt. Lees ook maar de reviews op Bol.com.

Als het nu zo is dat de hoogste heren van Justitie de toedracht van deze moord al op dag 1 kenden en de verkrachters en moordenaars van Marianne Vaatstra heimelijk een vrijgeleide hebben gegeven, bewijzen voor de waarheid hebben achtergehouden, de nabestaanden en het hele Nederlandse volk 16 jaar bedrogen hebben, miljoenen belastinggeld hebben besteed aan nep DNA onderzoeken, en uiteindelijk een onschuldige veeboer ervoor op hebben laten draaien om dit gigantische misdrijf voor eens en voor altijd verborgen te houden………..stelt u eens dat dat waar is, hoe gek het ook klinkt, dan wilt u toch ook wel een steentje bijdragen om dit bekend te maken?

Ik neem het u niet kwalijk als u denkt: Die Wim Dankbaar moet wel een Gekke Gerritje zijn, maar ik durf u te verzekeren dat als u het boek leest, u ook weet dat het waar is. Ik heb het boek zelf ook gelezen, dus ik ben ook een Gekke Gerritje. En als heel Nederland het leest zijn we allemaal Gekke Gerritjes.

Heeft u weleens gehoord van Joris Demmink? Dat is die topman van Justitie die nu onderzocht wordt voor pedofiele praktijken. Nou, dat is dezelfde vent die Wim Dankbaar verantwoordelijk houdt voor het stiekem wegsluizen van de moordenaars van Marianne Vaatstra. Kijk, hier staat hij al pontificaal op de voorkant van het boek. Vindt u dat niet raar?

Groet,

Wim

Goedemorgen Wim,

vanmorgen op pad geweest met je boek in Gorinchem.

Vanaf heden is je boek dus ook daar te koop!
De Mandarijn heeft er 4 neergelegd.
En de Wingerd heeft er 3 liggen.

Ik had een afspraak met Ro van Doesburg maar die bleek verhinderd helaas. Ik ga nog naar hem terug want ik verwacht dat hij er meer kan verkopen.

Op de terugweg ook nog even langs boekhandel Ritmeester gereden en de verkoopster aldaar overtuigd van het belang van het boek.
Zij wilde hem zeker neerleggen maar heeft wel toestemming nodig van het hoofdkantoor in Meerkerk. Ik heb er daar ook 2 achtergelaten. Mocht de toestemming niet komen dan haal ik ze weer op. Die kans is wel wat groter want is is niet echt het soort boekwinkel voor jouw boek. Maar je weet het nooit!

Zelf ook nog 2 boeken verkocht en dat gaan er nog wel meer worden.

Op mijn mail van gisteren heb ik niet meer gehoord hoe het gaat met de betaling.
Bij de boekhandels heb ik de boeken achtergelaten en afgesproken dat zij jou betalen per verkocht boek.
Daarvoor moet ik nog wel even jouw gegevens doorsturen. Wil je me die laten weten?

Fijne dag!

Wim,

Vanmiddag ben ik naar 2 winkels geweest met je boek. Ze zijn beiden zeer geïnteresseerd, nadat ik m’ n verhaal verteld had. Ook om het feit, dat ze de boeken in consignatie verkopen en daarom geen risico lopen, dat ze eventueel met boeken blijven zitten.

1 eigenaar neemt , als het goed is vandaag of morgen contact met je op voor een doos boeken.

Bij deze winkel koop ik altijd m’n boeken en heb m’n laatste boek bij hem achtergelaten om het vanavond met zijn vrouw te bestuderen.

De andere winkel was de eigenaresse er niet, maar de bedrijfsleidster heeft me verzekerd, dat als de eigenaresse over 2 1/2 week terug is zij zeker een doos besteld, omdat zij veel van de Vaatstra zaak af weet.

Het kostte maar een uurtje en zie, dit werkt!

Even langs, een enthousiast babbeltje, boek laten zien, brief erbij en ze zijn overtuigd. Ik had een Jehova moeten worden, haha.

Het werkt alleen bij franchise en volledig zelfstandige zaken waar ze zelf nog iets mogen bepalen, waar ze hun bestelling plaatsen.

Wim

At your service!

Voor mij is dit een klein gebaartje en kost het niet zo heel veel moeite.

Dit staat nog niet eens in de schaduw van alle tijd, die jij al jaren in deze zaak hebt geïnvesteerd.

Groet,

Ha Wim,

Als de eigenaar van boekhandel Hyperion  in Zwijndrecht zijn woord houdt dan gaat hij jou bellen voor de 8 boeken , hij vertelde dat hij 2  winkels had.

Luisterde  goed naar wat ik te zeggen had. En toen hij Joris Demmink  zag zei hij “deze ligt onder vuur”.  Het is overigens de mooiste en grootste  boekwinkel  van Zwijndrecht.

Gr,

Winkels die het boek op voorraad hebben:

Aalten – Boekhandel Meneer Kees

Aalten – Boekhandel Messink & Prinsen

Aalten – Primera

Alblasserdam – Primera

Alkmaar – Boekhandel Van der Meulen

Almelo – Boekhandel Broekhuis

Almere – Boekhandel Stumpel

Almere – Primera Almere Buiten

Alphen aan de Rijn – Boekhandel Haasbeek

Amsterdam – Boekhandel Zwart op Wit

Apeldoorn – Readshop Oranjerie

Appingedam – Primera

Arnhem – Eco Electronics

Arnhem – Boekhandel De Poort

Arnhem – Primera Arnhem Centrum

Arnhem – Primera Elderveld

Arnhem – Primera Rijkerswoerd

Assen – Boekhandel Iwema

Beek en Donk – van Helvoort Boek en Kantoor

Beilen – Primera

Bergum – Boekhandel Bergum

Breda – Cigo Moerwijk

Breda – Boekhandel Van Kemenade & Hollaers

Breukelen – Boek en Kantoor Marinus van Kralingen

Den Bosch – Boekhandel Heinen

Den Haag – Primera Bankastraat 3

Den Haag – Van Stockum Boekverkopers

Den Helder – Primera

Drachten – Cigo

Drachten – Boekhandel van der Velde

Dronten – Voster Boek & Kantoor

Eindhoven – Boekhandel Van Piere

Emmeloord – Boekhandel Marsman

Emmen – Boekhandel Plantage

Emmen – Primera Bargeres

Enschede – Boekhandel Broekhuis

Gorinchem – Boekhandel De Mandarijn

Gorinchem – Boekhandel De Wingerd

Gorredijk – Boekhandel Planteyn

Gorredijk – Primera

Gouda – Boekhandel Smit

Gouda – Boekhandel Verkaaik

Groningen – Cigo Van Lenneplaan

Groningen – Boekhandel van der Velde

Heemstede – Boekhandel Blokker

Heerhugowaard – Primera Evers

Hengelo – Boekhandel Broekhuis

Hengelo (Gld) – Boexcellent

Hoogerheide – Primera

Hoogezand – Cigo Gorecht Oost

Hoorn – Boekhandel Stumpel

Julianadorp – Primera

Katwijk – Readshop

Leeuwarden – Boekhandel van der Velde

Leiden – Boekhandel de Kler

Leiderdorp – Boekhandel de Kler

Leidschendam – Boekhandel de Kler

Lelystad – Primera Lelycentre

Lelystad – Primera Riecker

Lochem – Boekhandel Lovink

Maassluis – Boekhandel Koningshoek

Maastricht – Boekhandel De Tribune

Maastricht – Boekhandel Dominicanen

Middelburg – Boekhandel De Drukkerij

Noordwijk – Boekhandel van der Meer

Nijmegen – Boekhandel Dekker v.d Vegt

Nijmegen – Boekhandel Roelants (voorheen De Oude Mol)

Oegstgeest – Boekhandel de Kler

Oirschot – Boekhandel de Croon

Oss – Boekhandel Derijks

Oudwoude – Café Restaurant De Iterij

Purmerend – Primera Winkelcentrum Eggert

Purmerend – Boekhand Het Leesteken

Purmerend – De Nieuwste Tijd

Purmerend – Primera Weidevenne

Purmerend – Primera Wormerplein

Roden – Boekhandel Daan Nijman

Roelofarendsveen – Veenerick Boek en Kantoor

Roermond – Boekhandel Plantage

Rotterdam – Boekhandel Donner

Sassenheim – Boekhandel Wagner

Sneek – Boekhandel van der Velde

Sneek – Cigo

Surhuisterveen – Boekhandel Douma

Tilburg – Boekhandel Gianotten Mutsaers

Uithuizen – Primera

Urk – Cigo

Utrecht – Boekhandel Broese

Veendam – Cigo

Venray – Boekhandel  Van den Munckhof

Vlissingen – Boekhandel De Drukkerij

Voorschoten – Boekhandel de Kler

Wageningen – Boekhandel Kniphorst

Wassenaar – Boekhandel de Kler

Wijchen – Lektuurhandel Robben

Winterswijk – Boekhandel Kramer

Zoetermeer – Boekhandel Haasbeek

Zutphen – Readshop

Zwijndrecht – Boekhandel Hyperion

U kunt het boek ook bestellen onder meer op de bestelpagina.

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

37 reacties op Aanbieding voor wederverkopers

  1. fruitarier zegt:

    Hoi Wim, Had je mijn vorige mail ontvangen? Ging over of ik ja of nee reacties op je blog kan geven aangezien ik, eenmaal een reactie gegeven, deze nooit op je site kan teruglezen.

    Ik heb nog een vraag over de Vaatstrazaak: van wie is die fiets die gevonden is bij de vindplaats van Marianne als Marianne eigenlijk in een auto is getrokken? Is dat die fiets van die staatsbosbeheermedewerker? En hoe komt die fiets daar dan eigenlijk?

    • Wim Dankbaar zegt:

      De fiets was van Jan Cloppenburg van het Landbouwmuseum in Veenklooster. Ludger Dill logeerde daar in de deel in zijn “pipowagen’.

      Dill mocht op die fiets rijden, maar hoereerde hem ook aan asielzoekervriendjes. Vooral Ali.

      Ali heeft de fiets daar achter gelaten toen hij werd opgepikt voor zijn lift naar Leeuwarden.

      Ik zou eerst even het boek lezen.

      Wim

  2. Wim Dankbaar zegt:

    Bladzijde 163/164 van Het Vaatstra Complot:

    Het is dus niet meer onverantwoordelijk om het volgende scenario te schetsen: Nadat Marianne was vermoord in de caravan van Wolfgang, is het lichaam van Marianne in de auto van Wolfgang geladen. Ludger en Wolfgang zijn vervolgens via de stille Vogelsanghlaene naar de dumpplek in het weiland gereden. Vandaar ook dat Wolfgang zijn Citroën BX direct in Duitsland heeft laten vernietigen. Die zat immers vol met sporen en bloed van Marianne. Net als zijn caravan die een maand later in vlammen opging. Ali en Feik zijn via het zwembad op de fiets naar de Keningswei gereden om de Duitsers te assisteren. Op de route heeft Ali zich ontdaan van zijn bebloede trainingsjack, dat badmeester Andries Visser de volgende dag in de bosjes vond en naar de politie bracht. Hij mocht er niet meer over praten van zijn naamgenoot, burgemeester Piet Visser, anders zou hij zijn baan verliezen. Op de fiets was de route naar de dumpplek een stuk makkelijker en korter dan via het onverharde Vogelsanghlaantje. Maar ook bij deze activiteiten zijn Feik en Ali nog een keer gespot. Er bestaat immers ook een getuigeverklaring van twee donkere jongens die wegdoken in de berm en hun handen voor hun gezicht hielden. Een verklaring die eerst werd ontkend maar waarvan OvJ Severein later zou zeggen dat hij er niets mee kon, omdat het signalement niet duidelijk genoeg was. Nadat het karwei was geklaard, is Feik als een speer teruggefietst naar het AZC. Ook daar is een verklaring van. Dirk en Rommie Stiksma hebben een “Afghaan” zien fietsen bij het tunneltje “alsof de duivel hem op de hielen zat”. Ali kon natuurlijk niet terug naar het AZC. Hij had net een meisje verkracht en vermoord en ook zijn T-shirt zat nog onder het bloed. Met zijn mobiele telefoon heeft hij via Sahl Dawed, nota bene de caravangenoot van Jano Hassan, een lift geregeld naar zijn huurkamer in Leeuwarden. Sahl Dawed heeft voor deze klus de Visboer ingeschakeld, die immers in Leeuwarden woonde en dezelfde nacht nog naar huis moest. Ali heeft zijn fiets in de greppel gelegd en heeft zichzelf ook verstopt. De Visboer had instructies gekregen dat zijn lifter zich wel zou laten zien op de Keningswei. Kennelijk is Ali nogal laat tevoorschijn gesprongen en heeft de Visboer hard moeten remmen om te stoppen. Voila de remsporen. En omdat Justitie op zaterdag 1 mei 1999 de ware toedracht al wist, maar die ware toedracht niet bekend mocht worden, moesten ook die remsporen zo snel als mogelijk uitgewist worden. De moraal van het verhaal is wederom: De doofpot begon al op dag 1.

  3. Pingback: Eindtijdberichten en ander nieuws, verzameld door: Arie Goedhart | Silvia's Boinnk!!!

  4. hansjohn zegt:

    Als die 19 jarige Afgaan Mohammed Akabari was, klopt het wel dat ‘ie op 12 mei niet gestempeld had. Toen was hij al in Engeland (en hoogst waarschijnlijk op 28 april ook al). In dat stukje wordt niet vermeld dat de 19 jarige Afgaan als getuige wordt gezocht.

    “De foto is niet bijster duidelijk en de kans op persoonsverwisseling is groot”.

    Hoe duidelijker wil je het nog hebben dat die foto GEEN pasfoto was?!

    PS Ook Ali Haval heeft niet gestempeld, die was op 12 mei niet meer in Nederland.

    • Wim Dankbaar zegt:

      “De foto is niet bijster duidelijk en de kans op persoonsverwisseling is groot”.

      Hoe duidelijker wil je het nog hebben dat die foto GEEN pasfoto was?!

      Scherp gezien, Hansjohn. Hiermee is bewezen dat het het IND en AZC dossier van Ali Hassan direct is verdonkeremaand. Want daarin staat een pasfoto die ALTIJD duidelijk is. Logisch, want als Ali stiekem is weggesmokkeld, dan moet ook meteen zijn dossier verdwijnen. Het is tevens een bevestiging van de leugen dat de “opsporingsfoto” een pasfoto was. Het staat gewoon in rapport Onderzoek Ali H.

      https://www.om.nl/vaste-onderdelen/zoeken/@23568/onderzoek-ali/

      “Rechercheurs horen verschillende asielzoekers en laten hen twee foto’s zien: de opsporingsfoto (pasfoto) van Ali Hussein Hassan en een groepsfoto waar hij ook op staat.”

      Het is zelfs nog erger: Het origineel van de zogenaamde opsporingsfoto is in kleur, gemaakt door hoofd beveiliger Jacob Hoeksma in de AZC kantine:

      Zie rechts de schouder met hand erop van twee andere personen.

      En dan nu wat het OM ervan heeft gemaakt om het als opsporingsfoto te verkopen met de suggestie dat het om een pasfoto uit Ali’s dossier gaat:

      De foto is tot pasfotoformaat bijgesneden, van kleur naar zwart/wit gemaakt en er zijn lichtjes in de ogen gefotoshopt om te suggereren dat er een flitser is gebruikt. Om dit beoogde effect te versterken zijn de lichtreflecties op het gezicht extra aangedikt. Alles om de kijker te overtuigen dat het om een pasfoto gaat uit Ali’s dossier gaat. Het OM valt jammerlijk door de mand door de achtergrond donker te laten. Een pasfoto, heeft ALTIJD een witte achtergrond, zoals de rechterfoto van Akbari, waarvan het dossier niet vernietigd was (die zat immers al maanden voor de moord in Engeland).

      Het rapport Ali H. is in 2011 uitgebracht onder regie van Henk Mous. Deze verzameling leugens had hij natuurlijk nooit kunnen en mogen maken zonder aansturing van zijn hoogste chef Harm Brouwer.

  5. hansjohn zegt:

    Mijn -kleuren-pasfoto ca 5 jaar oud heeft een grijze achtergrond.😉
    En die heeft geen zwarte rechthoek linksboven ( 1 of ander voorwerp). En mijn pasfoto is ook niet in een kantine van een woongroep gemaakt, door een medewerker van die woongroep. En er staan ook geen anderen bij op.

  6. hansjohn zegt:

    Wie niet wil geloven dat er ongelofelijk gesjoemeld is, durft niks over die foto te zeggen. Want dan weet je, dat je van je geloof afvalt.Je weet, als je ‘m bekijkt, dat je ziet dat het niet klopt.

  7. Paula Ponzi zegt:

    “Wellicht is dat gerucht terug te voeren op gevonden kleding -zonder bloedsporen- in een container bij het azc Burgum”.

    De kledingcontainer zeker, het mag wel in de krant🙂

    Ik zat nog eens na te denken over de gehele cover-up in de Vaatstra-zaak en ineens besefte ik pas goed dat dit onvoorstelbare schandaal dient om een nog groter schandaal onder de pet te houden, anders ga je niet zover als dat ze gegaan zijn.

    • Wim Dankbaar zegt:

      Die kleding in de Burgum container was van de Visboer.

      Van vrijdag op zaterdag 30 april en 1 mei 1999 was ik bij een vriend op bezoek op het AZC te Kollum. Rond 02.30 uur werd mijn vriend gebeld door iemand die wist dat ik bij hem op bezoek was en dat ik nog die nacht terug zou gaan naar Leeuwarden. Eerst werd er gebeld of ik nog aanwezig was en enkele minuten later met het verzoek of ik iemand een lift kon geven naar Leeuwarden. Ik heb daar positief op geantwoord en mij werd gevraagd om via de Lauwersmeerweg langs de Badweg in Kollum te rijden en vervolgens in de richting van Veenklooster. Zo reed ik ook altijd van het AZC terug naar huis. Onderweg zou de lifter zoals ik hierboven bedoel zich wel laten zien zo werd ij gezegd. Ik heb dat vervolgens gedaan en de betreffende persoon meegenomen. Ik kende de man die ik meenam als een bewoner van het AZC en had hem vaker gezien in het bijzijn van andere vrienden van mijn vriend. Ik schrok heel erg toen ik zag dat hij behoorlijk onder het bloed zat en erg overstuur was. Ik schrok nog meer toen hij mij vertelde dat hij iemand vermoord had. Het was en zeer onsamenhangend verhaal maar het werd mij wel duidelijk dat het om een meisje ging. Ik heb hem afgezet in Leeuwarden aan de Kleine Kerkstraat in Leeuwarden. Hij heeft me onderweg wel verteld dat hij Ali heette. Pas enkele dagen later drong het allemaal tot mij door waar zijn verhaal mee te maken had. Ik durfde daarmee niet naar de politie omdat ik bang was dat men ook mij zou verdenken. Ook toen ik later werd verzocht om me te melden op het politiebureau heb ik niet gezegd wat er gebeurd was uit angst dat ik er problemen mee zou krijgen. De politie confronteerde mij met een verklaring van mijn vrouw maar ik heb dat toen ontkend. Omdat ik bang was voor sporen heb ik mijn kleren nog diezelfde nacht uitgedaan en bij een vriend op het AZC in Burgum andere kleren aangetrokken. Die kleren zijn, zo heb ik begrepen, later teruggevonden maar gelukkig wezen deze niet naar mij. Ik betreur het dat ik dit niet allemaal eerder hebt verteld maar ik was bang dat ik gearresteerd zou worden

  8. yvonne zegt:

    En dit krijg je dus in een land waar Justitie niet deugt……….dat is ook het enge aan deze hele zaak, iedereen kan morgen Jasper S zijn, en er is niet een haan die er naar kraait. Ja, misschien een paar rechtgeaarde burgers die het hart nog op de goede plek hebben!

  9. cornelis88 zegt:

    Hoi, Wim,
    ik heb je boek al weer een tijdje uit,
    maar blijf toch met vragen,
    natuurlijk is Jasper net zo schuldig als een Lee Harvey Oswald of een Sirhan Sirhan.
    maar ik vind het motief van het OM om Ali Hassan het land uit te smokkelen zwak,
    zoals ik het begrijp was dit om het nieuw opgerichte asielzoekerscentrum niet in diskrediet te brengen ?
    of waren er nog meer motieven?

    • Wim Dankbaar zegt:

      Motief staat wel in het boek. In de gesprekken met Isabella. Het motief dat jij aanhaalt is gebruikt om de mindere Goden in het gareel te houden. Maar het echte motief kan bijna niets anders zijn dan dat de mensen rond de moordenaars zeer compromitterende informatie over Demmink hadden/hebben. Ik denk de vader van Feik, maar Ludger of Wolfgang kan ook.

  10. Wim Dankbaar zegt:

    Het motief ligt bij Joris Demmink persoonlijk. Mensen rond de moordenaars weten iets over hem waarmee ze hem konden chanteren. Waarschijnlijk de vader van Feik, de Koerdische leider. Let wel. Ali Hassan werd dezelfde avond van de dag van de moord al naar het Grenshospitium gebracht. Dit heeft Joris Demmink geregeld. En heel snel! Zo’n risico neem je niet alleen maar om het draagvlak voor de asielzoekerscentra te beschermen. Daar zat een persoonlijk belang aan vast. Informatie die Demmink de kop zou kosten als hij niet zou meewerken.

  11. hansjohn zegt:

    Ik zoek een youtube item, een compilatie van diverse flimpjes (nos, oprop Fieslan) over de Vaatstra zaak.
    Heeft ieamand hier al eens geplaatst, maar ‘k ben ‘m kwijt.

  12. Wim Dankbaar zegt:

    @ Cobra, “Baybasin en een link met de Vaatstra zaak…………?
    lijkt me sterk”.

    Mij niet, het is is best denkbaar dat de vader van Feik, als Koerdische leider net als Baybasin, weet dat Demmink gechanteerd werd door de Turken met zijn pedoseksuele misdragingen daar. Het is gezien het werk wat Demmink destijds deed voor de K4 Committee, onder meer het oplossen van het Koerdisch-Turks conflict, ook goed mogelijk dat Demmink en Feik’s vader elkaar persoonlijk kennen.

    • cobra zegt:

      nou en waar is de link dan………………..naar de vaatstra zaak
      ik zie hem niet

      • Wim Dankbaar zegt:

        De link zou in dat scenario de vader van Feik zijn. Maar dit is dus speculatie.

        Het motief dat Demmink had om Ali Hassan weg te sluizen is ook niet relevant voor het bewijs dat het misdrijf is gepleegd.

        Ik weet bijvoorbeeld nog steeds niet wat het motief van Volkert van de Graaf was.

        • van Tours zegt:

          Ik denk dat op dat moment Feik kon gezien worden als medeplichtig aan de moord. Zijn vader zal er alles voor over hebben gehad om zijn zoon van de haak te halen, maar dan moesten de andere daders ook “verdwijnen”. Demmink heeft er alles voor over dat er niets in de openbaarheid komt hoe het zit met de toenmalig minderjarige jongetjes en ook hoe hij daarmee gechanteerd zou zijn geweest, omdat de mogelijkheid reëel is dat Turkije hem daarmee “gedwongen” heeft om Baybasin te veroordelen. Dat is dus iets waarover Feik’s vader mogelijk de nodige verklaringen kan afleggen. Als Koerdisch leider zal de arrestatie van Baybasin een grote schok zijn geweest en dan doe er alles aan om te weten te komen hoe Nederland daartoe is overgegaan. Dus ga je zoeken en verzamel je bewijzen over de gang van zaken.

        • Paula Ponzi zegt:

          Door wie is Baybasin eigenlijk achter de tralies gekomen? Wie spelen daar hoofdrollen in? Als de link via Feik is (zijn vader), dan waren ze bang dat Baybasin ook zou uitkomen, natuurlijk.

  13. Wim Dankbaar zegt:

    Gisteren bij Pauw: Hero Brinkman versus Peter R. de Vries:

    http://pauw.vara.nl/media/346252

    • hd47 zegt:

      Met hangende pootjes en de bek vol tanden droop de zo met zichzelf ingenomen PRdV af.
      Hero Brinkman wist met de opmerking “Daar zit er één” de genadeslag toe te dienen.
      Geweldig!

  14. BerendT zegt:

    In de kwestie rond de foto in De Telegraaf van Volkert van der Graaf vraagt PRdV zich in de aflevering van Pauw van gisteren af “in welke affaire hebben we dit allemaal nog meer meegemaakt zonder dat we ons daar bewust van waren, dat er bepaald nieuws is gepresenteerd (…), terwijl dit helemaal door de overheid in elkaar is gezet”. Hij vindt dit heel kwalijk.
    Hopelijk denkt hij daarbij ook aan de Vaatstra-zaak!
    Zie http://www.npo.nl/pauw/23-09-2015/VARA_101375531 (op 15:30 minuten)

Geef een reactie

