Aanbieding en vraag voor Harm Brouwer

Ik herhaal mijn aanbieding nog maar eens omdat hij zo uniek is: Iedereen die het boek bestelt en na lezing nog steeds gelooft dat Jasper Steringa de verkrachter en moordenaar van Marianne Vaatstra is, krijgt zonder vragen zijn geld terug. Ongeacht waar u het boek heeft gekocht! En dan mag u het boek nog houden ook. Een veiliger aankoop bestaat niet.

Een mailtje plus scan of foto van de kassabon naar dank@xs4all.nl met een strekking als volgt volstaat:

Geachte heer Dankbaar,

Ik heb uw boek “Het Vaatstra Complot” gekocht en gelezen en ben nog steeds van mening dat Jasper Steringa de verkrachter en moordenaar is van Marianne Vaatstra. Gelieve het aankoopbedrag terug te storten op mijn rekening xxxxxxxxxxx.

Vriendelijke groet, 

afzender

Harm Nanne Brouwer is de belichaming van de verwevenheid tussen het OM en de rechtspraak. Het levende bewijs dat rechters helemaal niet onafhankelijk zijn van het OM en continu van het OM naar de rechtspraak hoppen en weer terug. Op Wikipedia zien we deze carrousel van Harm:

Rechter te Roermond (rechtspraak)

Hoofdofficier van Justitie te Leeuwarden (OM)

Rechtbankpresident te Utrecht (rechtspraak)

Voorzitter van het College van procureurs-generaal (OM)
– Harm beheerde onder meer de portefeuille “Gevoelige Zaken”

Kort geding rechter te Amsterdam (rechtspraak)

En nu is Harm voorzitter van de Commissie van Toezicht op de Inlichtingen- en Veiligheidsdiensten (CTIVD).

De commissieleden van de CTIVD

De Commissie bestaat sinds 1 januari 2014 uit van rechts naar links:

  • Mr. H.N. (Harm) Brouwer (voorzitter)
  • Mw. Mr. S.J.E. (Liesbeth) Horstink-von Meyenfeldt (lid)
  • A.J. (Aad) Meijboom (lid)

Reden voor mij om maar weer eens in de pen te klimmen:

From: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
Sent: woensdag 10 juni 2015 10:39
To: ‘info@ctivd.nl’
Subject: Vraag ter attentie van voorziiter Brouwer

Geachte heer Brouwer,

Ik lees op de website van de CTIVD het volgende:

Naar wat voor soort onderwerpen doet de CTIVD onderzoek?

De CTIVD onderzoekt verschillende activiteiten van de AIVD en de MIVD.

Het gaat onder andere om:

  • de inzet van bijzondere bevoegdheden zoals telefoontaps en agenten;
  • de samenwerking met buitenlandse inlichtingen- en veiligheidsdiensten;
  • of het verstrekken van inlichtingen aan het Openbaar Ministerie, de Immigratie- en Naturalisatiedienst of andere instanties die hierdoor eventueel maatregelen treffen.

Met betrekking tot punt 3: Ik heb de afgelopen jaren, samen met de moeder van Marianne Vaatstra, zeer veel inlichtingen met betrekking tot deze moordzaak verstrekt aan mevrouw Bronsvoort, de hoofdofficier van het parket Leeuwarden, een functie die u zelf vervulde ten tijde van deze moord. Wij hebben haar ook concrete vragen gesteld. Zowel de moeder van Marianne als ik, hebben nimmer enige inhoudelijke reactie gekregen van mevrouw Bronsvoort of haar parket. De enige maatregel van de zijde van het Openbaar Ministerie die ik hierdoor heb mogen ervaren, is dat ik werd vervolgd wegens een aangifte van smaad van ene X, van wie ik slechts stel dat deze een goede bekende is van de in 1999 gezochte hoofdverdachte Ali Hassan. En dus drongen de moeder van Marianne en ik er bij mevrouw Bronsvoort op aan om deze man te horen in het zogenaamde “Onderzoek Ali H.” uit 2011 dat de vraag moest beantwoorden of het OM destijds een verkeerde Ali H. heeft gearresteerd in Istanbul, en de juiste Ali H. dus nog steeds voortvluchtig is. De correspondentie aan mevrouw Bronsvoort heb ik vervat in een hoofdstuk van mijn nieuwe boek  http://www.hetvaatstracomplot.nl evenals mijn commentaar op deze naar mijn mening laakbare handelwijze.

Kunt u onderzoeken dan wel aangeven waarom mevrouw Bronsvoort nooit gereageerd heeft en waarom X nooit benaderd is voor het onderzoek Ali H.?

Vriendelijke groet,

Wim Dankbaar

Het boek bestellen doet u op de bestelpagina.

 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

10 reacties op Aanbieding en vraag voor Harm Brouwer

  1. Pingback: BOINNK!!! | Eindtijdberichten en ander nieuws, verzameld door: Arie Goedhart

  2. Wim Dankbaar zegt:

    Douwe Ritsema,

    Waarom bel je me niet even?

    023-5268730

    Wim

  3. Wim Dankbaar zegt:

    Zoals verwacht:

    From: Koetsjarjan-de Bie, M. [mailto:M.Koetsjarjan-deBie@CTIVD.nl]
    Sent: woensdag 10 juni 2015 17:32
    To: ‘Wim Dankbaar’
    Subject: RE: Vraag ter attentie van voorziiter Brouwer

    Geachte heer Dankbaar,

    Uw vragen richten zich op uw eigen informatieverstrekkingen aan het OM, en wat daar precies mee is gedaan. De CTIVD is bevoegd om informatieverstrekking door de AIVD en/of de MIVD aan het OM te onderzoeken (ambtsberichten). De bevoegdheid van de CTIVD strekt zich niet uit tot andere soorten informatieverstrekking aan het OM. Uw vragen daarover kunt u het beste richten aan het ministerie van Veiligheid en Justitie.

    Met vriendelijke groet,

    Marieke Koetsjarjan-de Bie
    Waarnemend secretaris CTIVD

    Harm verwijst me dus naar Ard. Nou dan gaan we toch naar Ard?

  4. Wim Dankbaar zegt:

    Je kunt zeggen wat je wil, maar die Kees van der Spek kan wel spannend een film monteren.

    • Herman zegt:

      Wim, ik kapte de film op 3 kwart af. Plotseling vroeg ik me af hoe vanzelfsprekend PR aan al die personen te woord kwam en kennelijk toén al zonder één enkel probleem?
      Ik vind dit alles niet normaal!
      M.a.w.: wie is PR in werkelijkheidl . . .
      Ik reageer snel. Mijn PC reageert niet zoals normaal. Vermoedens dat jij wordt in de gaten gehouden door o.a. hogerop. Alles loopt telkens fout als ik wil reageren.

  5. oogje zegt:

    Haal peter rrr de vries aub van mijn net vlies

  6. yvonne zegt:

    Om nog maar eens de corruptie van Justitie te onderstrepen, het is gewoon te walgelijk voor woorden!

    http://www.hethaagsecomplot.nl/20150611-levenslang-politieke-gevangene.htm

Geef een reactie

