Boek nu leverbaar

Het Vaatstra Complot is nu op voorraad bij Centraal Boekhuis. Wanneer u het vanaf heden besteld, heeft u het binnen twee dagen in huis. Alle bekende boekhandels zoals Bol.com, Bruna en Ako voeren het.

Rechtstreeks bij mij een gesigneerd exemplaar bestellen kan ook door 22,90 euro over te maken op rekening NL06INGB0688160883 ten name van W. J. Dankbaar, Overveen. Via Paypal kan ook door eenzelfde bedrag over te maken aan info@jfkmurdersolved.com onder vermelding van Het Vaatstra Complot. Vergeet niet uw adres te vermelden, anders weet ik niet waarheen ik het moet sturen.

Iedereen die het boek rechtstreeks bestelt en na lezing nog steeds gelooft dat Jasper Steringa de verkrachter en moordenaar van Marianne Vaatstra is, krijgt zijn geld terug. No questions asked!

Een mailtje naar dank@xs4all.nl met een strekking als volgt volstaat:

Geachte heer Dankbaar,

Ik heb uw boek “Het Vaatstra Complot” gekocht en gelezen en ben nog steeds van mening dat Jasper Steringa de verkrachter en moordenaar is van Marianne Vaatstra. Gelieve het aankoopbedrag terug te storten op mijn rekening xxxxxxxxxxx.

Vriendelijke groet, 

afzender

Er is iets heel unieks aan de hand met dit boek. Ik beschuldig niet de minste functionarissen van leugens en ambtsmisdrijven van het ergste soort. Het gaat onder meer om de voormalige topman van Justitie, de voormalige topman van het Openbaar Ministerie, twee voormalige ministers van Justitie, twee voormalige hoofdofficieren van Friesland, de directrice van het asielzoekerscentrum, de voormalige burgemeester van Kollum, de persvoorlichters van het OM en diverse politiemensen. Het unieke is dat geen van deze mensen iets durft te ondernemen tegen het boek. De topman van Justitie staat nota bene op de voorkant als “Hoofd Doofpot”. Zijn beide advocaten heb ik op de hoogte gebracht, maar ze doen niks. Men zit hierbij in een onmogelijke spagaat, omdat al deze mensen als geen ander weten dat ik de waarheid vertel, de waarheid die zij nu juist altijd onder de pet hebben willen houden, en mijn stellingen met degelijke bewijzen en getuigen onderbouw. Het is onbegonnen werk om de inhoud als smaad of laster te bestempelen en men weet ook dat als één van deze figuren een gerechtelijke procedure start, het boek volop in de schijnwerpers komt te staan, wat ze nu juist niet willen. Ondanks dat het al op de website staat en ik ze de gelegenheid tot wederhoor bied, blijft het oorverdovend stil. Hoe meer het boek wordt besteld, hoe gekker dit wordt. Het boek is een eyeopener om te te leren waartoe Joris Demmink nog meer in staat is naast misbruik van minderjarige jongetjes, het levenslang opsluiten van onschuldigen (zoals Baybasin) en het Nederlandse volk belazeren.

Verder geldt nog deze aanbieding. Er zijn tot nu toe vijf distributiepunten voor deze aanbieding. Eén in Overveen (bij Haarlem), één in Rotterdam, één in Arnhem, één in Oegstgeest en één in Friesland.

Het boek bestellen doet u op de bestelpagina.

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

29 reacties op Boek nu leverbaar

  1. hansjohn zegt:

    Gefeliciteerd!
    Ik hoop dat je hiermee hebt rechtgezet, wat vorig jaar niet goed gegaan is.

  2. Annette zegt:

    Chapeau, Wim!
    Ik heb de 4,95 verzendkosten aan je overgemaakt. Vind je geld terug garantie – waar ik uiteraard geen gebruik van zal hoeven maken – al genereus genoeg!

  3. Herman zegt:

    Ook even goed te weten: in het Memorandum Marianne Vaatstra zijn ook haar foto’s uit het internet album verdwenen. De zaak is zo een shit zooi geworden dat het Riagg hoogtij viert en maar raak kan strooien met pillen alsof het rozen zaadjes zijn… en rozen hebben doornen.
    Ook ik zal graag het boek bij jou persoonlijk gaan bestellen en één voor een hatsvriendindie tevens de achternaam van Maaike draagt. -Leg er wel wat bij voor de kosten.
    Hoed af!

  4. Nufon zegt:

    Ik heb vandaag het boek mij bol.com besteld, ben erg benieuwd.

  5. Stikkie van der Shell zegt:

    Zo, wim doet bol.com ook weer mee. Nu heeft Jannetje Vluggetje niet zo’n grote mond. Bij het verboden dagboek van Maaike Vaastra moest hij metten van bol.com

  6. Wim Dankbaar zegt:

    Ik weet ook niet waarom die op zijn kop staat. Als je op de foto klikt, zie je hem normaal.

  7. Paula Ponzi zegt:

    Gefeliciteerd met de uitgave van je eigen boek, Wim.
    Had graag mijn exemplaar bij jou thuis opgehaald🙂

  8. Wim Dankbaar zegt:

    Dit kreeg ik toegestuurd van een wijze Fries (sorry ik bedoel natuurlijk een complotgekkie) :

    Waar advocaten liegen en rechters slapen
    Waar de officier fraudeert en manipuleert
    Waar justitie corrumpeert en waarheid wordt geweerd
    Daar is het recht vervallen, met gevolgen voor allen

    • Herman zegt:

      Hallo hallo Wim… de grote last is van jouw schouders.
      En wat komt er voor de dag tot onze grote verrassing?
      Een dichter!
      Heb je nog méér van zulke geheimen? ‘k Ga er graag voor zitten.
      Ladies and gentlemen I’m proudly to present…

  9. cobra zegt:

    heb gister de tape en de mail wisseling van Fattah Rahsid in alle rust thuis bekeken
    maar blijf er bij dat het gehele verhaal een broodje aap verhaal is
    maar als ik de tape met en mail heel binnenkort online set dan kan ieder zijn mening
    hier over geven
    dus als ik de link van YouTube hier plaats indien jij dit goed vind Wim kunnen we ieders mening
    en oordeel vragen en miss zijn er dan nog mensen met info of een andere kijk op dit gebeuren

    dus ik kom hier op terug

  10. hkokblog zegt:

    Kwam dit filmpje tegen vanaf 7.30 is de onzin helemaal compleet https://www.youtube.com/watch?v=a-_BVjhrLbI

    • Wim Dankbaar zegt:

      Ik vraag mij af of die korpschef Nathalie Kramers – als ze dit verhaal afdraait – ook weet dat Justitie de ware daders al op 1 mei 1999 kende. HOvJ Van Bronsvoort naast haar weet dat in elk geval wel, net als haar kwaliteitsofficier Henk Mous.

      • hansjohn zegt:

        Ze zegt op een gegeven moment:”Steeds vaker helpen burgers de politie bij het oplossen van misdrijven”.

        Nou, in deze zaak kwam dat helemaal niet goed uit Nathalie!
        Stank voor dank kregen de behulpzame burgers; een stempeltje ‘gek’ of dreigen met het verlies van baan.

        • Paula Ponzi zegt:

          Die Annette van Bronsvoort ziet er slecht uit, alsof ze last heeft van haar geweten / slecht geslapen heeft de nacht ervoor. Het is werkelijk waar de grootste klucht ooit in NLvertoond, mogelijk gemaakt door de belastingbetaler. Dus heeft klootjesvolk NL ook alle recht om hier (onbewust) in te trappen, als in een te laat opgemerkte verse hondedrol.

          • hkokblog zegt:

            Viel mij ook wel een beetje op dat ze er slecht uit ziet op dat filmpje. En dan dat stomme verhaal over die aansteker, later bleek er ook nog een haartje van Jasper in te zitten. De vraag van jouw waar het terug te zien of te lezen is dat er toen wel 5 Ali’s in de Kerkstraat woonde, weet niet meer of ik het gelezen, of gezien heb in een filmpje, maar weet wel dat deze uitspraak gedaan is.

  11. Wim Dankbaar zegt:

    Ik heb van veel bestellers nog geen email adres. Omdat ik met https://www.kiala.nl/ verstuur, heb ik dat nodig, dit is een verplicht veld om in te vullen. De besteller wordt dan op de hoogte gebracht waar hij zijn boek kan ophalen (winkel, supermarkt of benzinestation in de buurt).

    Dus graag even email adres mailen naar dank@xsall.nl

    WIm

  12. Wim Dankbaar zegt:

    http://www.ctivd.nl/?Leden

    Harm, partner in crime of Joris, is nu toezichthouder van de Inlichtingen- en veiligheidsdiensten. Ja ja, Joris zorgt er wel voor dat zijn vrinden aan de knoppen blijven zitten. Ook van Ard heeft hij niets te vrezen.

    • Paula Ponzi zegt:

      Nou, dat is weer een veilige gedachte voor NL (not).
      Misselijkmakend, die foute vriendjes-politiek, bah!

    • Van Tours zegt:

      Nevenfunctie van Harm: Voorzitter Evaluatiecommissie justitiële rijkswetten. Hij mag uit hoofde van die functie dus ook wat zeggen of die justitiële rijkswetten wel goed uitgevoerd worden en of er wat aan veranderd zou moeten worden. Ik krijg dan het gevoel dat hij dan heel veel twijfels moet hebben over de rechtsgelijkheid tussen gewone burgers en hoge rijksambtenaren. Maar het kan ook zijn dat hij vindt dat hoge ambtenaren toch anders beoordeeld mogen worden. Hij hoe in ieder geval die evaluatie blijkbaar niet te toetsen aan de grondwet: “iedere Nederlander is voor de wet gelijk.”

  13. ExTours zegt:

    Reactie op cobra zegt op 2 juni 2015 om 09:01 uur.

    Het zou een broodje aapverhaal kunnen zijn.

    Lees daarom in ieder geval nog even op het blog van 28/05/2015 “Yehudi M. wraakt rechter in Vaatstra zaak”:

    ExTours zegt op 2 juni 2015 om 13:23 uur
    hansjohn zegt op 2 juni 2015 om 20:18 uur en
    ExTours zegt op 3 juni 2015 om 00.39 uur.

  14. cobra zegt:

    De Mail wisseling die bij het filmpje hoort is in ieder geval een stuk interessanter in mijn ogen
    dan het filmpje.

  15. cobra zegt:

    Extours mijn reactie staat nu op Yehudi M.

  16. hansjohn zegt:

    Benieuwd naar het filmpje + mailwisseling van @Cobra.
    Ik vraag me af hoeveel waarde Gerrit de Boer hecht aan de verklaring van Rachid. Hij heeft het al een tijdje op z’n website staan: “19-december-2013
    Volgens een indirecte getuige is bij het coldcase-team vanaf …….. enz.”

  17. hansjohn zegt:

    Heb donderdag het boek bij een ‘medecomplotgekkie’ afgehaald. Ze worden toch wel steeds geraffineerder hoor, die malloten, ze gaan volledig op in de menigte, hebben een baan, gezin, leuk huis, je zou zomaar denken dat het hele normale, weldenkende, hardwerkende mensen zijn…….. blijk je zomaar in het echt met een complotgestoorde te maken te hebben. :-O

    (geintje natuurlijk😉 )

    Heb het hoofdstuk betr. Hans Mauritz gelezen, dacht van te voren dat het een ordinaire scheldpartij zou worden, maar dat viel gelukkig mee. Het is een opsomming van feiten en mijns inziens toch wel noodzakelijk om bepaalde informatie uit het andere boek op z’n waarde te schatten.

  18. Truthseeker zegt:

    Ik vroeg me het volgende af. Klopt het dat Rosalin van Zessen heeft getuigd dat Ali H. heeft gezegd: “ze hadden haar strot dieper moeten doorsnijden”. Dan moet je je toch afvragen of Ali zelf het mes heeft gehanteerd en zou er nog een andere moordenaar zijn. Dit is een tegenstrijdigheid die niet ter sprake is gekomen in het eerste boek en ik betwijfel of er in het nieuwe boek aandacht aan wordtbesteed.

Geef een reactie

