Mededeling aan mijn klanten

Degenen die het boek bij mij besteld hebben of nog gaan bestellen, geef ik graag de keuze om het op mijn thuisadres te komen (laten) afhalen vanaf 1 juni. Dat bespaart mij weer 4,95 aan verzendkosten. Daartegenover zet ik dan een gratis boek of DVD. Te kiezen is uit de volgende items:

DVD Interview with James Files

DVD Interview with Judyth Baker

Boek Files on JFK

Boek Self-Portrait of a Scoundrel

Mocht u van het aanbod gebruik willen maken, stuurt u me dan een mailtje naar dank@xs4all.nl.

Hoor ik niks, dan krijgt u het boek gewoon per post gestuurd.

Wim

Bestellen kunt u op de bestelpagina.

 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Mededeling aan mijn klanten

  1. Jurrien H. Boiten zegt:

    Hoi Wim,

    Je kunt voor de verzending ook gebruik maken van:

    Van Kiala servicepunt naar Kiala servicepunt, bij u in de buurt. (zie het geel gemarkeerde adres onderaan) Ongeveer 1800 meter van uw huis. De verzendkosten zijn dan E 3,95. Het pakket kan dan, na ontvangst van een aankomstbericht (mailtje), afgehaald

    worden bij onderstaand Kiala- servicepunt.

    vr.gr.

    Jurrien

  2. Wim Dankbaar zegt:

    Dank voor de tip. Heeft dat KIali ook een telefoonnummer? Ik zie het nergens op hun site.

  3. ries zegt:

    Hallo Wim,
    Heb je hier iets aan?

    Als (brievenbus)pakket via PostNL
    Maximumformaat: 38 x 26,5 x 3,2 cm
    Voor 3,50 kan je een brievenbuspakket verzenden. Deze zending heeft een track & trace

    http://www.bookmatch.nl/contact/boek-verzenden

Geef een reactie

