Gesprek met Micha Kat over Jan Vlug

Klikt u op de onderstaande link om het gesprek van vandaag tussen Micha Kat en Wim Dankbaar te beluisteren.

Gesprek tussen Micha en Wim

Het gesprek tussen Jan Vlug en Micha Kat vindt u onderstaand.

Dit zijn de pagina’s waar Simon Vuyk en Peter Rat de Vries karaktermoord op mijn vriendin Maaike Terpstra plegen:

Ziet u dat Vuyk en De Vries gewoon durven op te schrijven  dat Bauke Vaatstra zijn nieuwe huis naar eigen smaak “schoon en netjes” inricht? Met andere woorden: Maaike had geen smaak en haar huis was een zwijnenstal!

Welnu, ik ben zelf bij Maaike thuis geweest en kan u verzekeren dat het zeer netjes en proper is. Dit zijn de misselijkmakende suggestieve propagandatechnieken van deze heren. De wraak komt nog wel met de uitgave van “Het verboden dagboek van Maaike Vaatstra”.

 

 

 

 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra, Uncategorized. Bookmark de permalink .

10 reacties op Gesprek met Micha Kat over Jan Vlug

  1. Elly zegt:

    Misschien doe ik iets niet goed, maar als ik aanklik “gesprek tussen Wim en Micha” zie ik helemaal niets verschijnen wat daar op lijkt. Het gesprek tussen Micha en Jan vlug zie ik uiteraard wel. Hoe kan dit.

  2. albertb69 zegt:

    Wim, heeft Maaike eindelijk toestemming gegeven om het dagboek uit te geven?
    Dat zou goed nieuws zijn, worden alle leugens eindelijk ontmaskerd.

  3. Annette zegt:

    Fijn om te horen dat verschil in jullie zienswijze mbt bepaalde zaken, niet dit interessante gesprek heeft belemmerd!

    Ook ik ben benieuwd of Maaike nu achter publicatie van haar dagboek staat…

  4. roos zegt:

    De moeder zal niet meer toestemming voor publicatie geven.
    Ze zal dan nooit meer haar kleinkinderen mogen zien.
    De mensen die haar altijd hebben bijgestaan zullen dit verder voor haar meoten doen, in gedachten zal ze bij hun zijn.
    Voor gerechtigheid van Marianne en vele anderen.

  5. Chrysalis zegt:

    Beste Wim, “Super”🙂 dat jij en Kat weer on speaking terms zijn. Ook ik vraag mij af of Maaike toestemming heeft gegeven voor publicatie van het dagboek. Het laatste wat ik mij herinner was een kort telefoongesprek van jou met Maaike, waarin zij vertelde de zaak te willen laten rusten, omwille van haar relatie met de andere kinderen. Is er in de tussentijd misschien iets gebeurd (wat ik mogelijk gemist heb). Als ik straks dat boek wil bestellen, sturen jullie dan ook naar het buitenland? Vanaf de andere kant van de wereld ben ik “dankbaar”🙂 dat ik jouw site mag volgen, succes met de rechtszaak (“toi-toi-toi” wilde ik zeggen, maar het is geen kwestie van geluk, slechts een kwestie van feiten).

  6. Chrysalis zegt:

    PS Zojuist nog even de reactie van Roos gelezen: ik geloof dat ik al een antwoord op mijn vraag heb.

  7. mark zegt:

    advocaat verspreekt zich heeft niemnd dat door of? 19:37 heeft Jasper 14 dagen gezwegen? Hij bekende toch al na 15 minuten?

  8. Chrysalis zegt:

    Weet niet of het boek al helemaal af is, maar wat misschien handig is, is een pagina met alle namen die in het boek voorkomen met korte uitleg wie ze zijn, voor als je het even kwijt bent.

Geef een reactie

