Vorige artikel verwijderd

Ik heb het vorige artikel over Marie-Claire Roovers verwijderd. Voordat u nu denkt: Wim krijgt koude voeten of is bedreigd door de overheid….. Nee hoor, dit is niet het geval.

Het was mijn eigen moeder die het verhaal te explosief vindt en zich daarom zorgen maakt over mij. Dan kan ik wel uren proberen om haar gerust te stellen, maar als dat niet werkt, dan kom ik haar tegemoet. Want dat mijn moeder zich nodeloos zorgen maakt op haar oude dag, dat wil ik niet op mijn geweten hebben. Elders op het web is het verhaal van Marie-Claire ook te vinden. Het verhaal toont aan dat als er een schandaal onder het tapijt  moet blijven vanwege “staatsbelang”,  alles door Justitie uit de kast wordt gehaald om te liegen, te draaien, te negeren, uit te stellen, de rechtsgang te blokkeren, betrokkenen hun grondrechten te ontzeggen, onschuldigen op te offeren, enzovoort. Net als in de Vaatstra zaak.

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

12 reacties op Vorige artikel verwijderd

  1. starline85 zegt:

    “Het was mijn eigen moeder die het verhaal te explosief vindt en zich daarom zorgen maakt over mij. ”

    Respect voor een dergelijke beslissing om het te verwijderen!

  2. willem50 zegt:

    Tjonge, tjonge. Eerst je vrouw en je kinderen en nu je moeder die zich zorgen om je maakt.

  3. alidas2 zegt:

    Ik dacht dat ik het op[ bovendien] ookal eens gelezen had

    • wdankbaar zegt:

      Ja, je had het al eens gelezen, maar niet in de Telegraaf, toch? Had je al eens gelezen dat het om de incestueuze dochter van Hendrik en Juliana gaat? Had je al eens in een landelijk mainstream medium, bijvoorbeeld de Volkskrant, het AD of het NRC, gelezen dat de bron voor deze informatie het echtpaar Knoops is?

      Vraag je je niet af waarom je dat niet leest in een landelijk dagblad?

      Wim

  4. annemail zegt:

    Tip: IP adres intypen, je ziet dan dat het via Groot Brittannië gaat
    http://www.stopforumspam.com/forum/

    Succes Anne

  5. hd47 zegt:

    Begrijp donders goed dat je dit soort flauwekul zat bent, spam spam spam…
    Plaats ’t dan ook niet. ajb.

    Overigens altijd respect voor oudere mensen, altijd, maar kan me niet voorstellen dat je moeder nog met een oranje vlaggetje staat te zwaaien langs de weg, mocht daar een zogenaamde oranje prins of prinses langskomen.
    Dat moet je haar toch maar eens vragen voor de aardigheid.
    Ben zelf ook opgegroeid met die flauwekul maar weet nu wel beter.
    Afschaffen die handel, stelletje uitvreters.

  6. waldpiek zegt:

    waarom is mijn bericht verwijdert
    of is dat te toevallig
    en mag niet gezegd worden!

  7. lidy zegt:

    Als je een eigen webite neemt dan kun je je veel beter beveiligen tegen spammers. Nogmaals vraag degene, knutselsmurf, van OBA om dat voor je te doen. Hij zet je hele site over en het kost je geen 5000 euro. je laat op de zijn website je emailadres en je telefoonnummer achter en vraagt hem om contact met je op te nemen. Hij is kundig en betrouwbaar.

  8. Ronald zegt:

    Anne,
    Ook de IP adressen zijn fake. ze komen uit de hele wereld. Vannacht zijn er in 6 uur tijd 5300 spam berichten binnengekomen. Iemand een idee hoe we de dader kunnen achterhalen en nog liever hoe we dit kunnen stoppen.?

    • aad59 zegt:

      Beste Ronald.
      Bij zo’n grote hoeveelheid spam heeft het voortzetten van deze website geen zin.
      Beeindigen dus met deze site en een nieuwe website opzetten en dan echt in eigen beheer. Zie ook de reactie van lidy.

Geef een reactie

