Stijn en Bram

From: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]

Sent: woensdag 3 oktober 2012 14:12
To: ‘Franken@fzbk.nl’; ‘moszkowicz.amsterdam@planet.nl’
Subject: FW: Uitzending Peter R. de Vries en Marianne Vaatstra

Stijn en Bram, Jullie beiden hebben de ouders van Marianne ooit beloofd ze te helpen als dat in jullie vermogen lag. Gratis en voor niets! Klopt toch?

Waar blijven jullie?

Mvg

Wim

bauke vaatstra [mailto:vaatstra@msn.com]
Sent: maandag 11 oktober 2010 15:01
To: Wim Dankbaar
Subject: Re: Vaatstra zaak

Dag Wim,

Stijn Franken  heeft mij ook  beloofd dat ik altijd  een beroep op hem kon doen,  dat was in Etten-Leur op een bijeenkomst van nabestaanden, waar hij toen  een toespraak hield   en naderhand  heb ik met hem aan de bar gezeten waar hij dus  deze uitspraak deed.

Alleen  wij hadden toen Mosckovits   dat heb ik toen  ook tegen hem gezegd,  maar  nu  zou hij  het kunnen waar maken. Maar of hij het nog wil  weet ik niet  en ook of hij er  licht in ziet.

Ik heb net  een nieuwe  laptop  dus ik moet nog veel uitzoeken.

Groet Bauke.

Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]

Sent: donderdag 19 januari 2012 21:18

To: ‘moszkowicz.amsterdam@planet.nl’
Subject: Bram,

Bram, Waarom antwoord je niet?

Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat je al mijn emails niet hebt ontvangen of gelezen.

Negeer je die dan bewust? Je hebt er toch in elk geval een mening over. Zeg desnoods dat ik gek ben, maar zeg iets!

Jij hebt de ouders van Marianne duidelijk gemaakt dat als ze een beroep op je willen doen, je altijd klaar wilt staan. Dat klopt toch?

Waarom reageer je dan niet?

Peter R. de Vries zegt altijd dat ze hem voor nieuwe leads in de Vaatstra zaak ’s nachts mogen wakker maken. Want deze zaak mag niet onopgelost blijven. Wat mij betreft is dit één en al hypocrisie. Maar dit geldt toch niet voor jou? “Moedertje, moedertje, ik zal je altijd helpen als ik kan.” Dat heb je toch gezegd tegen Maaike?

Mvg

Wim Dankbaar

Ik geef Bram nog steeds het voordeel van de twijfel. Misschien heeft hij het gewoon te druk? Wellicht kan Eva Jinek op Zondag een keer de moeder van Marianne uitnodigen? Samen met Peter R. de Vries?

From: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
Sent: dinsdag 25 september 2012 10:52
To: ‘moszkowicz.amsterdam@planet.nl’
Subject: Marianne Vaatstra

Geachte heer Moszkowicz,

Waarom wilt u de moeder van Marianne Vaatstra niet helpen?  Voor haar is het zeker dat het OM de moordenaars van haar dochter een vrijgeleide heeft gegeven. Het enige dat ze nodig heeft is een advocaat die antwoorden afdwingt op haar vragen die het OM weigert te beantwoorden. Haar vragen worden botweg genegeerd, wat al schandalig genoeg is.

Kunt u in elk geval iets laten weten?

met vriendelijke groet,

Wim Dankbaar

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op Stijn en Bram

  1. davinci zegt:

    Bram toch ! dat valt me nu een beetje tegen van je , kijk dat destijds D.Bouterse een brug te ver was voor je , ach suda ! Maar als je beloofd Moedertje Maaike te helpen moet je het ook doen Bram !
    Maar ik weet het niet , volgens mij ben je er al een beetje mee bezig geweest en oeps dat was even schrikken !! Ja pakt die Joris maar eens aan.
    Een man een man een woord een woord dacht het moedertje , maar neen ! Wat moet dat mensje nu Bram ?
    Adele v d Plas daar heb ik respect voor ,die gaat het gevecht aan, die praat niet maar doet !!
    Maar Bram ik ben blij dat je niet zoals peter in de ontkenningsfase gaat zitten en rond schreeuw dat het allemaal onzin is en ja waarom zou je ook Bram , ook dat voegt financieel niets toe.
    Die Bram toch !!
    Oh en Bram straks niet die Joris Demmink verdedigen en als je het toch doet , laat dan de kleinkinderen thuis.

  2. Douwe Ritsema zegt:

    Beste meneer Dankbaar,

    niet dat het wat uitmaakt.

    http://m.nrc.nl/nieuws/2012/10/30/nos-bram-moszkowic-uit-ambt-gezet/

  3. Dirk zegt:

    Bram vanavond bij P & W.
    Vuurwerk???

Geef een reactie

