Joris Demmink daagt het AD voor de rechter?

Joris Demmink kan er niet meer tegen. Laat het ophouden, Harro!

Joris en Harro willen het uitvechten voor de rechter.

Bij het Algemeen Dagblad zullen ze wel bibberen van angst?

Blijkbaar moeten de bewijzen voor het wangedrag van Joris eerst in de krant komen voordat Joris en Harro tot mislukking gedoemde actie ondernemen. Zou het deze keer ook lukken om de “silence of the lambs” te bewerkstelligen?

Aan alle media en kamerleden van Nederland:

Cc: ‘harro.knijff@debrauw.com’

Advocaat van Demmink Harro Knijff

Subject: RE: Demmink daagt het AD voor de rechter?

Publiceer even mijn open brief die al twee jaar op het Internet staat:

Zet er voor mijn part een disclaimer onder dat de inhoud geheel voor rekening komt van Wim Dankbaar.

Harro, je snapt toch wel dat een internet publicatie over twee jaar meer lezers krijgt dan een krant waar morgen weer de vis in wordt verpakt? Heb je al “nee” gestemd onderaan de poll in mijn open brief? Heb je ook de foto gezien van de demonstratie tegen je cliënt?

Snap je de tekst op dat spandoek, Harro? Waarom heb je daar geen actie tegen ondernomen?  Snap je ook dat demonstreren een grondrecht is? Als ik een nieuwe demonstratie organiseer, doe je dan ook mee?

Wellicht kun je namens Joris ook uitleggen dat hij hier niks van weet:

 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

5 reacties op Joris Demmink daagt het AD voor de rechter?

  1. Fleur zegt:

    Ik vind het bijzonder zoals je je steeds weer inzet en blijft inzetten.
    Hoop echt dat het tot openheid gaat leiden maar vrees dat er ’n boel onder de mantel blijft. Hadden er maar meer mensen het lef om echt op te staan. Respect !

  2. dijkstra zegt:

    @fleur, dan laat gaan!!sta op. spreek t rond, schreeuw t van de daken.
    niet alleen hier. bvd

    respect voor wim en micha.

    maar niet voor rotte honden als demmink, ivo,PETERdv, media en de rotte bende eromheen.

    hele bende afstraffen,zo niet.

    team opstellen en elimineren.

    veteranen sta op, word wakker die gekken regeren over ons.
    we zijn toch getraint om ons land te verdedigen.

    want t word nog veel gekker.

    veteran…

  3. hkdh zegt:

    PrdV speelt ook al advocaat voor Demmink, ’t moet niet gekker worden.
    Wordt hij staatssecretaris in het volgend kabinet dan ?

    • Fleur zegt:

      @Dijkstra, ik zal niet zeggen dat ik op het dak sta maar neem maar wel van me aan dat ik het rondspreek. En in zo breed mogelijke kring.
      Het is moeilijk om mensen wakker te krijgen merk ik wel, maar ik doe echt m’n best.

  4. P.S.M. Welbergen zegt:

    Knijff oud wijf, weet niet eens meer, hoe die een dagvaarding moet breien. Wordt tijd voor Sint Joris (Draak) Demmink, om eens een echte vent in te schakelen. Bijvoorbeeld mr Public Relations de Vries. Vindt U ook niet?

Geef een reactie

