Jantien de Boer

Jantien de Boer - Foto: Elske Riemersma 'Echt Moai'From: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
Sent: maandag 28 februari 2011 13:40
To: ‘Boer, Jantien de’
Cc: ‘bauke vaatstra’; ‘Maaike Terpstra’; ‘PRDV’
Subject: Jantien, moet je niets schrijven?

Jantien,

Je bekent wel erg kleur, niet?  Eerst een mooi stuk over de (inmiddels ingetrokken) “aangifte” van Stephanie, maar over de aangifte van mij  tegen Stephanie helemaal niets.

 https://rechtiskrom.wordpress.com/2011/02/17/aangifte-tegen-stephanie/

Waarom durf je Stephanie niet te vragen of het OM rapport klopt? Of de juiste Ali Hassan in Turkije is aangehouden? Dat zegt toch alles? Je kunt toch eens en voor altijd bewijzen dat het allemaal “lariekoek” is door Stephanie die vraag te stellen?

Je faciliteert gewoon de leugens en misdrijven van het OM.  Ik vind het des te walgelijker omdat je met je fantasie, smaad en laster verhalen het bedrog van justitie tegenover de ouders van Marianne in stand houdt. Voor zo lang het duurt….  Knaagt er nu helemaal niets aan je of ben je echt zo rot?

Heb je zelf kinderen? 

Groet.

Wim

PS: Geldt ook voor jou , Peter!

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Jantien de Boer

  1. fred zegt:

    Heb je zelf kinderen?

    Dat lijkt me geen behulpzame opmerking. Zelf zou ik iemand die mijn (mogelijke) kinderen zou betrekken bij mijn werk nooit meer willen helpen om de waarheid boven tafel te krijgen. Ik zou mijn werk niet meer van mijn emoties kunnen scheiden.

  2. wdankbaar zegt:

    Vind ik niet, de opmerking is bedoeld ter vergelijking met wat de ouders van Marianne doormaken. Een kind verliezen is al erg genoeg, en dan voorgelogen worden door de autoriteiten en media over de ware toedracht van dat verlies is nog erger.

    De inleving daarmee is makkelijker voor iemand die zelf kinderen heeft. Zowel Stephanie als Jantien de Boer dragen aan het bovenstaande leed voor de ouders bij.

    En als ze het daarmee niet eens zijn, laat Jantien de Boer dan Stephanie vragen of de juiste Ali is opgepakt en het OM rapport klopt. Zolang ze dat niet doet, wordt mijn stelling slechts onderstreept.

    Wim

  3. Pingback: De ondankbare taak:Cor: “Heel vervelend en onvoorstelbaar wat die Wim Dankbaar doet.” | DutchTV

Geef een reactie

