Over dit weblog

Dit weblog is gestart door Ronald Beetz en Wim Dankbaar.  Voorheen waren wij vooral actief op forum.Deventermoordzaak.com en www.klokkenluideronline.nl.

Het forum van de eerste website is gehackt en zal nog enige tijd vergen om hersteld te worden. wij hebben tijdelijk wel een ander forum in het leven geroepen. Wel is de website www.deventermoordzaak.com nog steeds operationeel, alhoewel daar de laatste tijd weinig is gebeurd.

Naast de tweede website klokkenluideronline van Micha Kat willen wij een ander geluid laten horen omdat wij ons niet meer onverdeeld kunnen schikken in de werkwijze, stijl, aanpak, woordgebruik en journalistiek van Micha Kat. Bovendien is het interessegebied daar veel ruimer dan wij hier willen bestrijken. Dit laat onverlet dat wij menen  dat Micha grotendeels moedig, uniek en vaak baanbrekend werk heeft gedaan en nog steeds doet. Het moderatiebeleid doet naar ons inzicht afbreuk  aan de kwaliteit van de site. Wij blijven nadrukkelijk openstaan om waar mogelijk samen te blijven werken met klokkenluideronline, maar ook kritiek, dan wel lof  te uiten waar dat naar ons oordeel gerechtvaardigd is.

Onze bedoeling is niet dagelijks één of meerdere artikelen te plaatsen, of er een vaste regelmaat in te houden, maar te schrijven, en van gedachte te wisselen over misstanden in de rechterlijke en/of bestuurlijke macht, al naar gelang ze zich aandienen en bij het motto van de site passen.

Tevens is onze bedoeling dat wij niet de enige auteurs zullen blijven. Wij verwelkomen artikelen van anderen die  deze site daarvoor als podium zouden willen gebruiken. Bij enige regelmaat kunnen we in overleg met de publicist besluiten dat hij rechtstreeks artikelen kan plaatsen, met andere woorden auteur wordt. Of redacteur, of zelfs beheerder. In het eerste geval kun je artikelen op de site plaatsen, redigeren en publiceren. In het tweede geval kan je reacties modereren, toelaten of verwijderen, in het laatste geval kun je bezoekers  bannen, verwijderen of een andere status even (bijvoorbeeld auteur maken).  Het “management-team” van dit weblog, mag dus worden uitgebreid, vooral wanneer de belangstelling en het bezoekersaantal zou toenemen. Een groeiend bedrijf zal ook meer directie nodig hebben, die logica volgen wij graag ook voor een weblog.

Dat brengt ons bij het moderatie-beleid voor reacties. Dit is ook voor ons een experiment van “trial and error”, maar het lijkt ons het best om als volgt te starten:

Iedereen kan reageren zonder te registreren of in te loggen, alleen wordt een e-mailadres gevraagd. Alleen de allereerste reactie wordt gemodereerd in die zin dat die niet meteen geplaatst wordt. De schrijver van de reactie geeft daarbij naam en e-mailadres.

Vervolgens ontvangt de schrijver per email een standaardtekst met onze huisregels: Deze tekst luidt als volgt:

Hartelijk dank voor uw eerste reactie. Na goedkeuring van uw eerste reactie, zullen uw eventuele volgende reacties automatisch worden toegelaten. Om u als gebruiker toe te laten, stellen wij als voorwaarde dat u uw echte naam aan de webmasters bekend maakt, waarbij u uiteraard onder een pseudoniem kunt reageren en wij u de vertrouwelijkheid van uw gegevens toezeggen en respecteren.  Dit heeft een aantal redenen. Om commerciële reclameboodschappen, spam en spamrobots te voorkomen, om identiteitsmisbruik te voorkomen en omdat wij menen dat van iemand die bij ons als gast een mening, suggestie, kritiek, lof of andersoortig commentaar geeft, de werkelijke identiteit bij de beheerders bekend mag zijn, waarbij wij tevens menen dat ook de kwaliteit van de reacties beter gewaarborgd zal zijn.

Hoewel de beheerders en moderators van dit weblog zullen trachten elk algemeen verwerpelijk materiaal zo snel mogelijk te verwijderen, is het niet mogelijk om elk bericht te lezen. Met dit gegeven erkent u dat alle berichten die op dit forum worden geplaatst de visies en meningen van de auteurs geven, en niet die van de beheerders, moderators of webmaster (behalve berichten geplaatst door deze mensen) en dat deze niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de inhoud ervan.

U gaat ermee akkoord geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, dreigende, seksueel georiënteerde of anderzins verwerpelijke berichten te plaatsen, die van toepassing zijnde regels en/of wetten schenden. Het plaatsen van dergelijke berichten kan ertoe leiden dat u onmiddellijk en permanent wordt verbannen van deelname aan dit forum, en uw service provider kan geïnformeerd worden. Het IP-adres van alle berichten wordt opgeslagen om deze voorwaarden te kunnen opleggen. U gaat ermee akkoord dat de webmaster, beheerder en moderators van dit forum het recht hebben om onderwerpen te verwijderen, bewerken, verplaatsen of sluiten wanneer zij dit nodig vinden. Als gebruiker gaat u ermee akkoord dat de informatie die u bij ons invoert wordt opgeslagen in een database. Hoewel deze informatie niet aan een derde partij zal worden verstrekt zonder uw toestemming aan de webmaster, kunnen de beheerder en moderators niet verantwoordelijk worden gehouden voor een hack-poging die ertoe leidt dat de gegevens vrijkomen.

Dit weblogsysteem gebruikt cookies om informatie op te slaan op uw lokale computer. Deze cookies bevatten niets van de informatie die u hierna zal invullen; ze dienen enkel om uw gebruikerservaring te verbeteren. Het e-mailadres wordt alleen gebruikt om uw registratiedetails en wachtwoord te bevestigen (en voor het sturen van nieuwe wachtwoorden mocht u uw huidige vergeten).

Door deze email te met uw naam retourneren, gaat u ermee akkoord dat u gebonden bent aan deze voorwaarden.

Ik ga akkoord met de voorwaarden.

Mijn echte naam is:

naam:

adres:

woonplaats

Rest ons u veel genoegen toe te wensen als lezer/bezoeker van deze website

Ronald Beetz en Wim Dankbaar

(de beheerders)

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

39 reacties op Over dit weblog

  1. René Brioul zegt:

    Veel succes met deze nieuwe weblog!
    Ik doe er graag aan mee.

  2. Gijs zegt:

    succes Ronald en Wim,
    ik plaats deze site onder Favorieten en zal jullie volgen

  3. Raoul zegt:

    top, en veel succes

  4. wdankbaar zegt:

    Ik snap nooit zo goed waarom mensen niet onder hun eigen naam kunnen posten. Ik heb daar nooit een steekhoudende reden of het begin van een uitleg voor gezien. Dat gezegd hebbende: Ik heb niets tegen welke naam dan ook, zolang hij niet obsceen of beledigend is en zolang ik de ware identiteit achter het pseudoniem maar weet.

    Alleen die regel zou al een hoop “kaf” en uitwassen voorkomen. Zoals: Urfurfje, Samuel, Easy, Bonusje, Heinemann, Cabaloverdelger, Bloque Jogim, Hendriks Naarden, AIRVVD, etc. Komen die ook allemaal om Micha met hun aanwezigheid een hart onder de riem te steken op 11 februari?

    Onder dit onderwerp:

    http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/6745/aan-de-ouders-van-robert-m-kinderen.html

    wordt andermaal de anonieme leestekens-en-hoofdletter-idoot toegelaten. Gisteren nog AIRVVD, vandaag weer Auke. Het virus heeft weer een ander jasje aangetrokken.

    Gisteren werden zijn posts nog verwijderd, onder meer op aandringen van de echte AIRVD, vandaag weer toegelaten. Let wel, dit is een anonieme idioot die mocht beweren dat Trushka haar eigen kind heeft vermoord, en dat Wim Dankbaar (ex co-webmaster van Micha) Milly Boele heeft verkracht en vermoord.

    Een idioot, waarvan Micha zelf het volgende heeft gezegd:

    “ok, ik stuur de meeste al door naar prullenbak maar laat er af en toe nog eentje toe. dat doe ik nu niet meer!”

    Sorry hoor, ik kan best wat hebben, en ik ben ook voor vrijheid van meningsuiting, maar wel binnen bepaalde grenzen, en over zoveel verraad, inconsistentie en hypocrisie, heb ik geen goed woord over. En nu wordt deze malloot weer toegelaten?

    En de duimpjes gaan ook nog omhoog! Dat zegt m.i. meer over het kaliber van Micha en zijn supporters dan over een representatief, objectief, gebalanceerd oordeel over het werk van Micha Kat.

    Wim

    From: Wim Dankbaar
    Subject: Gek
    To: hanssmithc@mailinator.com
    Cc: Micha Kat
    Sunday, November 7, 2010, 10:27 PM
    Micha, mag ik er bij je op aan dringen dat je de reacties van deze Hans niet meer toelaat. Hij wil kennelijk niet luisteren naar het advies om zijn posts normaal te maken, zonder hoofdletters en rare leestekens. En onderstaande post is uiteraard helemaal van God los.
    Dit soort figuren doen slechts afbreuk aan de geloofwaardigheid van je site!
    +++++++++++++
    Geáchte Trushka 7 november, 2010 om 12:44
    Ú Hééft Tóch zélf Dát Kind Vérmóórdt?
    GOD

  5. wdankbaar zegt:

    @ Wim,

    Waarom nog hier reageren als je je eigen website hebt gelanceerd?

    Fruitarier,

    ++++++++++++++++

    Fruitarier,

    Waarom niet? Een eigen website betekent toch niet dat je ergens anders niet meer je mening mag laten horen?

    Op die website zal ik stukken plaatsen, want dat kan hier niet meer. Nadat Micha mij – na zijn excuses voor zijn publieke scheldtirade – van redacteur naar auteur heeft gedegradeerd, waar ik niet mee akkoord ging, heeft hij nu ook het auteurschap geblokkeerd.

    Maar waarom zou ik hier geen reacties meer kunnen geven?

    Wie geen onwelvallig commentaar meer wil horen over Micha’s aanpak, stellingen en stijl, kan het sinds kort laten weten met een duimpje omlaag!

    Andersom met duimpjes omhoog voor “Auke”, “AIRVVD”, of weet ik hoe die idiote trollen, die Micha carte blanche geeft, zich vandaag noemen?

    Wim

    • joris zegt:

      @ Wim

      Duidelijk.
      Hoop alleen dat je zo grootmoedig bent je komende reacties op KLOL zonder enige vorm van rancune gaat plaatsen.

      Jammer dat dit allemaal zo moet.
      En ik snap ook dat je mij redelijk wisselvallig vindt in mijn benadering naar jou, maar weet dat ik mij naar niemand loyaal acht slechts naar de benadering van de waarheid.

      Succes met je site.

  6. Rudolf Paul zegt:

    mooi initiatief!

  7. Dirk zegt:

    Uiteraard gaan we dit, naast de chaos van Micha Kat, volgen!
    Veel succes ermee, Wim & Ronald.

  8. wdankbaar zegt:

    @ Ko

    From: Wim Dankbaar
    Subject: reageren
    To: ko
    Cc: “‘micha kat'”
    Date: Monday, January 3, 2011, 9:38 AM
    Beste Ko,

    Ik wil je reacties best toelaten, zolang je je aan de huisregels kunt houden. Met oude of nieuwe media heeft dat niets te maken.

    Het maakt niet uit hoelang je al reageert. We willen graag weten met wie we precies het genoegen hebben. Dat respect tonen we jou ook.

    En als elke reactie bestaat uit kritiek en beledigingen (buitenkantmens, egotripper, eigendunk, pro-dictatuur, ijdeltuit etc.) dan mag dat ook best, maar doe dat dan elders, niet in ons huis.

    Mvg

    Wim

    Het verschil tussen jou en mij, Ko, is dat ik gewoon durf te zeggen wie ik ben. Jij niet! En ondanks dat Micha dat weet, laat hij je laffe anonieme posts toe. Net als de posts van “Auke” die gewoon mag zeggen dat Trushka haar kind heeft vermoord, en dat ik Milly Boele heb verkracht en vermoord.

    Wie vindt dat Micha op de goede weg is om dit soort posts vrij baan te geven, die moet vooral weer een duimpje omlaag geven! Hoeveel zullen het er ditmaal worden? 3, 6 of zelfs 12?

    Wim

  9. Gepke de Leef zegt:

    Ja wie is die Wim Dankbaar in die grote villa in Overveen?

  10. wdankbaar zegt:

    Gepke,

    Die Wim Dankbaar is iemand die volledig achter jouw strijd staat.

    Wat heeft die villa daar mee te maken? Hoe weet je dat trouwens? Van Micha?

    Waarom is die villa zo’n issue?

    Kunnen mensen die in een villa wonen geen symphatie hebben voor jouw zaak?

    Woont Jan Poot ook niet in een villa?

    Wim

  11. kokojeroen zegt:

    Hoi even een berichtje ter registratie en aanmoediging. Mooie artikelen heb ik van jullie gelezen en ik ben blij dat jullie dit (kunnen) doen. Toch blijf ik hopen op een groter podium dan alleen deze website of een vage demonstratie in den haag. Ik stelde al eens voor op de klokkenluidersite om een pamflet te maken en dat te verspreiden huis aan huis ? Oid. Mensen bereiken . Zoals in die JFk movie, als Donald Sutherland zegt ‘ people are suckers for the truth and u got the truth on ur side bubba ‘. nu ja tot de volgende x.

  12. wdankbaar zegt:

    @ Joris,

    Rancune heb ik niet, wel onbegrip en verontwaardiging.

    De rancune moet je zoeken bij Micha:

    En laat ik dan daar maar direct aan toevoegen dat mijn tolerantie voor ‘salon-activisten’ als Wim Dankbaar inmiddels een dramatisch dieptepunt heeft bereikt. Waar haalt deze arrogante villa-fetisjist met zijn miljoenen de arrogantie vandaan mij keer op keer te willen neersabelen zonder feiten, zonder argumenten, nota bene op mijn eigen vakgebied als journalist? Who the fuck is Wimmetje Dankbaar? Wim Dankbaar is de zielige gefrustreerde malloot die bij Ajax aan de zijlijn staat maar nooit wordt gevraagd in het veld te treden. Dan gaat hij lopen krijsen en schreeuwen naar de trainer: jij bent een desperado! Je krijst en roept maar wat zonder onderbouwing! Ik kan je niet langer steunen als je zo ongenuanceerd loopt te blaten en te krijsen! De waarheid is echter geheel anders: alles wat ik op deze site heb gesteld en beweerd is bewaarheid en zelfs meer dan dat! Maar voor sommige mensen, zeker als ze in een giga-villa wonen in Overveen, is de waarheid too much to swallow. Natuurlijk, ik begrijp best dat het dom is om mensen als Wim Dankbaar op deze wijze te benaderen. Maar wat is dom? Ik sta voor mijn zaak, voor mijn mening en mijn analyse die tot nu toe altijd juist zijn gebleken. Dankbaar kijkt niet naar de feiten, maar handelt vanuit een persoonlijke frustratie en een idiote rancune die zich steeds weer richt tegen mijn persoon.

    Het feit dat hij dit heeft verwijderd en hiervoor excuses heeft gemaakt is echter geen bevestiging dat er geen rancune meer bij hem zit. Sterker, de rancune wordt m.i. bevestigd (en daarmee de wassen neus van de excuses) door het feit dat Micha mij desondanks het redacteurschap en moderatorschap ontnam, waar hij voorheen slechts lof over had. De excuses zijn daarom in mijn ogen niets waard. En de verwijdering van zijn scheldkanonnade ook niet. Hij kan het dus net zo goed terugplaatsen, want dit was tenslotte wat Micha werkelijk vindt en denkt.

    Wim

  13. Jeroen zegt:

    Hallo Ronald, Wim,
    Goed initiatief.
    Groet,
    Jeroen

  14. kniertje zegt:

    Ronald en Wim,veel succes met deze nieuwe site.
    Wim,kan begrijpen dat je bij klol weg bent,jammer dat de samenwerking niet meer lukt op het moment,misschien dat het in de toekomst beter gaat,(eendracht maakt macht).
    Gelukkig dat jullie hier wel de grootste idioten weren,als je sommigen reacties bij Micha leest vraag je je toch wel af waarom hij niet inziet dat sommigen meer schade als goeds aanrichten op z’n site.
    Nog even over het reageren onder eigen naam.Besef je wel dat je in de enorme luxe leeft dat je je mening vrijuit op the internets onder eigen naam kan publiceren?
    Een luxe die ik mij als kleine zelfstandige niet kan permiteren,niet omdat ik me schaam voor m’n ideeen of dat deze afkeurenswaardig zouden zijn of zo,maar puur en alleen dat het me klanten zou kosten als die b.v.een andere zienswijze op bepaalde zaken zouden hebben,Jammer maar wel de waarheid,kniertje moet ook eten.

    • wdankbaar zegt:

      Kniertje,

      Nee, het lukt niet meer. Pseudoniemen heb ik niks op tegen, hoor. Ik moest nadenken over je vraag of ik besef dat je in enorme luxe leeft als je je mening vrijuit op the internets onder eigen naam kan publiceren. Het is een verworven vrijheid en grondrecht om dat te kunnnen en mogen doen. In sommige delen van de wereld niet. In die zin is het een luxe, maar die deel ik wel met elke andere Nederlander, dus ik voel dat niet als een uniek voorrecht , laat staan als een enorme luxe. Ik vind het eigenlijk meer vanzelfsprekend, althans in ons land.

      Dat andere moest ik ook over nadenken. Het zou je klanten kunnen kosten. Dat kan ik mij voorstellen als je onder eigen naam symphatiek reageert op bijvoorbeeld een forum voor pedofielen, of neo-nazi’s, of de Ku Klux clan. Maar op klokkenluideronline?
      Waar zouden je klanten aanstoot aan kunnen nemen?

      Wim

      • kniertje zegt:

        Wim:
        Bv:
        -Mijn christelijke klanten zouden het niet waarderen als ze wisten dat ik atheïst ben en een hekel heb aan welke godsdienst dan ook en de daaruitvoortvloeiende ellende.
        -De pvvers onder mijn klanten zouden het niet waarderen als ze zouden weten hoe ik hier tegenaan schop.
        -De joodse klanten zouden het niet pikken als ze zouden zien dat ik pro palestina ben.
        -Over het huis van Oranje hoeven we al helemaal niet te beginnen natuurlijk.
        Verder is het een groot nadeel als je een naam googled,je meestal alleen een reactie op een artikel te zien krijgt waardoor die reactie,zonder de kontekst van het hele verhaal te kennen nogal makkelijk verkeerd geïnterpreteerd kan worden.
        Allemaal onderwerpen waar ik in een PtoP gesprek geen moeite zou hebben,maar die bij een begin van een zakelijke relatie nou niet echt bevorderlijk zouden KUNNEN zijn.
        Vrijheid van meninguiting is een mooi goed dat door het noemen van de eigen naam ipv een synoniem alleen maar in waarde toeneemt.Hetgene echter helaas niet wil zeggen dat dat altijd even handig is.

  15. wdankbaar zegt:

    Fred? Wat bedoel je?

    Wim

    • Fred zegt:

      Wat ik bedoel is: eindelijk maak je je los van klokkenluidersonline. Micha Kat is een ongeleid projectiel geworden en iedereen die daar te dicht naast staat heeft de kans beschadigd te raken, zoals bij alle projectielen zonder goede richtmiddelen.

      Jij moet in staat worden geacht om een medium te vullen en te sturen waar echte onderzoeksjournalistiek wordt bedreven en beleidsmakers met een rubberen ruggengraat met angst en beven iedere ochtend op zullen kijken of ook zij onderwerp van gesprek zijn.

  16. Ruud Harmsen zegt:

    Kniertje:
    ===
    Nog even over het reageren onder eigen naam.Besef je wel dat je in de enorme luxe leeft dat je je mening vrijuit op the internets onder eigen naam kan publiceren?
    Een luxe die ik mij als kleine zelfstandige niet kan permiteren,niet omdat ik me schaam voor m’n ideeen of dat deze afkeurenswaardig zouden zijn of zo,maar puur en alleen dat het me klanten zou kosten als die b.v.een andere zienswijze op bepaalde zaken zouden hebben,
    /===

    Vreemd, ik ben ook kleine zelfstandige, maar mijn klanten hebben nog nooit een woord gezegd over mijn meningen. Logisch, want die zijn ook niet relevant voor het werk wat ik doe.

    • kniertje zegt:

      Ruud,dat zal vooral afhankelijk zijn in welke brange je zit,je aan je nieuwe klanten moet zien te komen en het soort profesionele relatie je met je klanten hebt.Zo zal het me worst wezen dat m’n vuilnisman in z’n vrije tijd Imam is,echter als deze imam toevallig leraar op de basisschool van m’n kinderen zou zijn wordt het een ander verhaal,waarschijnlijk zou ik dan wel wat meer info over meneer willen hebben alvorens mijn kinderen naar die school te sturen,en als ik daar te lui voor zou zijn,die kinderen gewoon naar een andere school sturen.
      Maar laten we er geen issue over anoniem reageren van maken maken,ieder zijn eigen motiven om al dan niet anoniem te reageren.

    • kniertje zegt:

      Ruud,zie mijn antwoord aan W.Dankbaar.

  17. wdankbaar zegt:

    @ Ruud,

    Wat Kniertje zegt, leeft bij veel meer mensen. Ik vind dat fascinerend, want het lijkt een soort erkenning te zijn dat we niet in een vrije democratische rechtstaat leven. Wat Micha Kat doet en schrijft, wordt wellicht gezien als subversief en staatsondermijnend? En wellicht is men bang daarmee in de problemen te komen?

    Het is iets van: Ik wil me wel aansluiten bij het ondergrondse verzet, maar het niet aan de grote klok hangen of dat de bezetter het te weten komt, want dan word ik zomaar verrraden of standrechtelijk geëxecuteerd.

    Volgens mij is het zoiets, en dat vind ik bijzonder interessant in een vrije rechtstaat. In Amerika zie je hetzelfde, men schreeuwt het hardst dat de USA het mooiste voorbeeld is van freedom en democracy, maar de rechten daarvan (durven) uitoefenen wordt steeds meer geschuwd. I love my country, but I don’t trust my government!

    Ruud, verder dringen Ronald en ik er met klem bij je op aan om GEEN spel- en schrijffouten van anderen te corrigeren. Het is hier een praatclub en geen les Nederlands. En bovendien erger je de rest van de clientèle ermee.

    Tevens verzoeken we je dringend niet elke gedachte in een aparte korte post te zetten, zodat er een rij van vier a vijf bijdrages onder elkaar verschijnt. Verzamel ze maar in 1, hooguit 2 bijdrages.

    Wim

    • kniertje zegt:

      Zoals je inmiddels misschien hebt begrepen hebben mijn motieven niets met angst voor wie dan ook te maken doch slechts met puur egoistiche commerciele motieven.Zie het simpeler,als ik tegen een klant die ik een klootzak vind,dat zou zeggen,heb ik mijn vrijheid gebruikt,of dat handig is is nog maar de vraag.

  18. wdankbaar zegt:

    O ja! Nu begrijp ik het beter! Ik hoef mijn schoonmoeder ook niet uit te leggen dat de Oranjes neppers en uitvreters zijn. Dan kun je inderdaad beter aan je klanten vragen: Heb je gisteren nog “Blauw Bloed” gezien? Schattig hè? die prinsesjes.

    Wim

    • kniertje zegt:

      Wim,ik hou er over op,je wilt blijkbaar niet inzien dat het commercieel gezien niet altijd handig is je persoonlijke mening met al je klanten te delen,misschien niet zo straight,wel zo handig,leert de ervaring.En mocht er een klant over bv de oranjes beginnen,dan is het aan mij op welke wijze en met welke woorden ik ze dan van repliek dien.Dat hoeven niet altijd de scherpe woorden te zijn die ik op internet gebruik om iets duidelijk te maken.In mijn brange komen de klanten voor gezelligheid en ontspanning,niet om hun wereldbeeld door mij overhoop gehaald te zien worden.Sommigen zijn wel bestand tegen mijn vrij uitgesproken meningen,ander vereisen een wat genuanceerdere aanpak en met weer anderen zal het in een gesprek niet verder als over koetjes en kalfjes gaan.
      Klanten zijn klanten en meestal geen sparringspartners in soms heftige discussies.
      En gelukkig is het aan mij,en aan niemand anders hoe ik daar mee om gaa.Dat is ook vrijheid;je eigen beleid vormen en mensen die daar niet op zitten te wachten,jouw mening niet opdringen.Ik bepaal zelf wel wie recht heeft op mijn persoonlijke mening.
      Op internet vervalt die beperking,en kan ik,zonder al te veel rekening houdend met andere,minder verlichte geesten,mijn ongesensureerde persoonlijke mening wel kwijt,mede dankzij een anonieme nickname.

  19. wdankbaar zegt:

    Kniertje, in het geheel niet!

    Lees het nog maar een keer met de gedachte dat het niet cynisch bedoeld was.

    Ook ik vind de Oranjes een farce, maar ik begrijp heel goed dat je dat soms niet kenbaar wilt maken, omdat lang niet iedereen er zo over denkt.

    Net zoals jij geen amok met je klanten wil, zo houd ik mijn mening voor me tegen mijn schoonmoeder, want als ik dat wel doe, is meteen de hele sfeer verpest.

    En dan ben ik ook nog zo hypocriet om Koninginnedag een leuke dag te vinden!

    Wim

  20. Rudolf Paul zegt:

    Die Oranjes zijn net zo nep als sommige “Goede Doelen”:

    http://www.nujij.nl/goededoelenmaffia-driekwart-opgehaalde-geld-naar.11061088.lynkx

  21. WakuWaku zegt:

    Wim,

    Bij deze mijn persoonlijke details.
    Doe t niet vaak maar hoop en denk dat ik je kan vertrouwen.
    Ik hecht waarde aan mn privacy dus daarom reageer ik met nickname.

    Groet en respect, Ab

  22. wdankbaar zegt:

    @ Wakuwaku,

    Vertrouwen wordt beschaamd als het gebroken wordt.

    En oh oh, wat ben ik daar vaak ingestonken! Daarom heb ik er zo de pest aan!

    Wim

  23. Rudolf Paul zegt:

    Leuk lijstje (van Jean Bultot)

    “En daar gaat die weer:

    PvdA – senator Edward Brongersma: overtreding wet op kinderporno PvdA – penningmeester Sharda Poese (A’dam-ZO): fraude, verduistering PvdA –
    raadslid Faiz Yerlibuçak (Beverwijk): banden met terreurorganisatie Grijze Wolven PvdA – burgemeester Aleid Wolfsen: intimidatie en
    knevelarij krantenredactie PvdA – burgemeester Guusje ter Horst: dronken achter stuur, doofpotpoging, daarna gewoon Mininister geworden
    gesjoemeld met doktersbewijzen om een Audi-8 te verkrijgen vanwege “rugklachten” (en nog een paar feitjes) PvdA – deelraadslid Randy Stena (A’dam-ZO): arbeidsverzuim, werkweigering PvdA – raadslid Jerry Sulaiman (A’dam-ZO): fraude, greep uit kas PvdA – raadslid Hakim Hmadouch (Arnhem): mishandeling echtgenote, bedreiging PvdA – raadslid Elvira Sweet A’dam: 2x veroordeeld voor dronken achter stuur PvdA – raadslid Ama Carr A’dam: zonder rijbewijs, onverzekerd rijden, valse
    naam PvdA – raadslid Mohammed Kaied uit Dalfsen: poging tot doodslag PvdA – Kamerlid Hamid Houda. Moest weg vanwege belastingfraude; nu toch op PvdA-lijst Prov Staten PvdA – raadslid Cebeli Gönül uit R’dam: mishandeling echtgenote PvdA – raadslid Mohammed el Yaakoubi A’dam: mishandeling, dumpen importbruid PvdA – raadslid Ernest Owusu-Skeyere
    A’dam-ZO: fraude, illegaal wapenbezit PvdA – raadslid Ronald Buld Nijverdal: mishandeling, verkrachting PvdA – raadslid Murat Yasar uit
    Kampen: mishandeling echtgenote. PvdA – wethouder Paul Depla uit Nijmegen. Bekend om de fietsenhok-affaire. Op 1 april 2010 benoemd als burgemeester van Heerlen. PvdA – Kamerlid en huisarts Rob Oudkerk, die zieke en verslaafde prostituees bezocht voor zijn seksuele genoegens: DAT is nog eens seksueel misbruik! PvdA – Raadslid Tjeerd van Dekken, stalking PvdA – minister Koenders,
    gaf 89 miljoen aan UNFPA (EU: 42!). Is nu directeur daarvan PvdA – minister Herfkens. Weigerde onterechte huursubsidie van $ 275.000
    terug te geven. PvdA – minister Pronk, drank, vernielde staatsauto PvdA – minister Guusje “Nadorst” (Terhorst), die met drank op achter het stuur klom. PvdA – minister Vredeling, drankmisbruik PvdA – Kamerlid Paul Tang –
    Lekken van miljoenennota PvdA – Bram Peper- Minister van Binnenlandse Zaken, in opspraak door zijn declaratiegedrag PvdA – Khadija Arib –
    Dubieus reisje naar congres in Marrakesh betaald door Marokkaanse overheidsinstantie PvdA – Rob van der Mark – Burgemeester van Vlieland. Openbaar dronkenschap PvdA – Burgermeester Cohen liet
    miljoenen in de Poldermoskee verdwijnen en miljarden in de metro PvdA – Deelraadslid Fatima Elatik die informatie achterhield, mede
    verantwoordelijk is voor de verdamping van 30 miljoen en een nagenoeg failliet stadsdeel Oost-A’dam achterliet. Huurde een tweede boot bij
    Sail Amsterdam voor liefst € 30.000. CDA – minister Jack de Vries, die als minister een buitenechtelijke relatie begon CDA – billenknijper Ruud Lubbers CDA – Katleen Ferrier vergat in mei bij opgave vd kandidatenlijst te noemen dat zij partijen uitsloot. CDA – Ferrier feliciteerde in mei 2010 moordenaar/drugsbaron Bouterse
    met zijn verkiezing. SP – Krista van Velzen, met strafblad (ging onderzeeers te lijf met
    een hamer in Scotland) GL – Wynand Duyvendak wegens inbraak in het gebouw van het ministerie van EZ, bedreigingen en brandstichting in
    zijn tijd als milieuactivist GL – Helma Ton – Burgemeester van Blaricum – Rijden onder invloed.
    GL – Daniel Bendit, pedo GL – H Meijer, pedo ‘Ik kan ook wel op een knaapje vallen. Alle
    leeftijdsgrenzen moeten gewoon uit de zedelijkheidswetgeving’ GL – Kamerlid Oedayraj Singh Varma – Simuleerde ongeneeslijk ziek te
    zijn om wachtgeld op te strijken. GL – Wethouder Marijke Vos met haar gifschip Probo Koala GL – Akini. Arrestatie wegens inbraak GL – Sam Pormes. Extremist. Moordaanslag op 2 agenten.
    D66 kereltje ‘Pechtold’ van 1997 tot 2003 wethouder in Leiden, fraude onder zijn verantwoordelijkheid in een onteigenings- procedure, heel Leiden stond toen op poten vanwege Alexander zijn gesjoemel.”

    bron: http://www.nujij.nl/friese-pvv-lijsttrekker-sloeg-arrestant.11081046.lynkx

    Die van Krista van Velzen vond ik ECHT leuk: “ging onderzeeers te lijf met een hamer” Proest! Ik zie het voor me.

  24. H.J. Vonk sr zegt:

    http://www.vkblog.nl/bericht/365834
    VISIE op de TUNNEL.
    Prof. Broeders legt uit hoe tunnelvisie kan ontstaan.

Geef een reactie

